czwartek, 28 maja 2015

#46 ATC pierwsze i od razu bajkowe :)

Strasznie się cieszę, gdyż ponieważ wreszcie zrobiłam swoje pierwsze maleństwo ATCiakowe ^__^
Mam wrażenie, że nie będzie ostatnie ^^
Doskonały sposób by popróbować różnych preparatów.
Moje maleństwo nie jest jakimś szaleństwem mediowym, ale i tak już mam do niego sentyment.
A poza tym, jeśli lubicie baśnie, to trudno nie mieć sentymentów.
Moja inspiracja jest chyba widoczna, prawda? :) Andersen - dla ułatwienia. I pewne zdrowe rośliny. I las. 

A poza tym to jest tam i farba akwarelkowa i gesso i dwie farby akrylowe (podoba mi się niebo, ha!), i cudny, choć mroczny, stempel embossowany na ciepło. Wreszcie moje małe bazgrołki. Jedno na drugim :)

Ach, jak się cieszę z mojego pierwszego ATC! :) :)







ATC leci na wyzwanie do baśni Andersena ;) (o tu -> KLIK) do ArtGrupy ATC :)
I do Craftowego Ogródka ( o tu ->KLIK)


Dobrego dnia Zaglądacze!




17 komentarzy:

  1. piękne, prawdziwie bajkowe :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ATCiak jest śliczny i też mam nadzieję, że nie ostatni, i że będziesz bawić się razem z nami w ArtGrupie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^^ Zrobię mu do pracy jakieś jeszcze :D Też mam nadzieję, że się rozkręcę :)

      Usuń
  3. Wspaniała praca- czekam na następne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna praca, piękne tło wymediowłaś!

    OdpowiedzUsuń
  5. Podejrzewam Ciebie o "Dzikie łabędzie" ;) To chyba pokrzywa i milcząca Eliza?... Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha! Starałam się, by pokrzywy były do siebie podobne ;)

      Usuń
  6. fantastyczne:), a to tło.... :), CUUDNE:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Baaardzo klimatyczne to ATC. Naprawdę tajemnicze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam te Twoje "bazgrołki " ;) ATCiak magiczny ^_^ gratuluję banerka :)))

    OdpowiedzUsuń