czwartek, 17 września 2015

#94 Liski po raz drugi

Uf, spieszę donieść, że w Diabelskim Młynie ruszyło świetne wyzwanie kolorystyczne! [KLIK]
Jest inne, jesienne, intensywne i wspaniałe. Chociaż....miałam problem, bo jakoś tak turkusowego odpowiedniego nie miałam papieru. Więc wzięłam ecoliny i pochlapałam trochę. Nie do końca to jest to, o co mi chodziło, ale jakiś turkus jest. Uznałam też, że liski są wystarczająco rdzawe ;)
Co Wy na to? 
Taka....jesienna i inna, prawda?
:D
Zachęcam do udziału! Samego siebie można zaskoczyć :D

A tu paleta:


A tu moja praca





Ukochy!





3 komentarze:

  1. Fantastyczne są te Twoje liski :) a kartka cudnie jesienna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Abuuuuu ja chce ten stempelek!!!!! Cudowne spiace liski

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty już wiesz jak ja uwielbiam te liski! <3 :D

    OdpowiedzUsuń