środa, 16 grudnia 2015

#141 Jelonki świąteczne

To największa ilość kartek świątecznych, jaką do tej pory zrobiłam. I największa ilość papieru, jaką podarłam tak bezceremonialnie. 20 jelonków, każdy taki sam i każdy jedyny w swoim rodzaju i niepowtarzalny. Galeria Papieru i Bee Scrap. Wzorzyście jak świąteczne skarpety :)
Uwaga, dużo zdjęć, a i tak nie wszystkie weszły ;)
PS. Każda ma swój niepowtarzalny tyłeczek ;)
It's the largest amount of Christmas cards I made at one time. And the largest amount of paper I've torn so badly. 20 deers. Each and one of them is the same yet unique and one of a kind. Made with Galeria Papieru and Bee Scrap. Looks like winter cozy socks :)
Lots and lots of photos. Still not all ;)
Every card has it's lovely back ;)























Uff.
Jeszcze tylko kilka świątecznych mam do pokazania. Ale już idzie ku końcowi ;)
Uwielbiam Boże Narodzenie :)
I'm almost done with Christmas cards, just a few left to show you. But I love Chritstmas :)

Ukochy! Hugs!





6 komentarzy:

  1. no to się nadarłaś ;) cudowne jelonki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem z siebie dumna, gdyż w pewnym momencie przestało mi być żal papieru, a wręcz miałam radość z darcia :D to ogromny postęp :)

      Usuń
  2. Najbardziej podobają mi się te z turkusem... to znaczy wszystkie są megaświetne... tylko to połączenie kolorów uwielbiam... Zdolna bestia z ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też te z turkusem się podobają, ale kartki szły głównie do panów, więc uznałam, że turkus zbyt kobiecy ;) Dlatego też nie ma żadnej na czerwonym tle. Też jakieś zbyt strojno-kobiece mi się wydawały ;)

      Usuń
  3. łooo, jaka manufaktura. :D Piękne są! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wymiękłam ........... haha no jesteś mój mistrz!

    OdpowiedzUsuń