środa, 28 września 2016

#240 Dla siebie - stronka w mini albumiku

Witajcie :)

A dziś mam mini stronkę w mini albumiku. Z przymrużeniem oka i psikusiarskim uśmiechem. Cala na biało. Z dodatkiem koronki, bibuły, nitek, przeszyć i guzików. Na bazie białych kopert po bazach. 
Jako inspiracja na wyzwanie w Diabelskim Młynie, gdzie zaczęło się ciekawe wyzwanie - KLIK.

Wpadnijcie i bawcie się z nami.


A u mnie ciepłe mleko z kawą i zawiesiste jesienne powietrze! Jest cudnie!






Ukochy!

M.





8 komentarzy:

  1. Cudo cudo cudo :) świetne te Twoje kopertki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No bosko! jaka szkoda, ze mnie tyle rzeczy pieknych omija i nie jestem w stanie wszystkiego wyogladać :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochałam się w tej stronce bez pamięci... jest pyszna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie nostalgiczne, romantyczne, delikatne... Cudna praca.
    Bardzo podoba mi się Twój spójny styl w pracach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna praca. Jestem oczarowana.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze podziwiam monochromatyczne prace bo samej ciężko mi je ugryźć, ale o tej stronce "podziwiam" to za mało!

    OdpowiedzUsuń