niedziela, 21 stycznia 2018

#294 O odwadze // On courage

Czasem potrzebuję się sama pocieszyć, zmotywować i dodać sobie pewności siebie. Szukam wtedy różnych słów, cytatów. Czasem samo coś wpadnie akurat w odpowiedniej chwili. Może to bzdura, ale wierzę, że słowa mają moc. Opisują rzeczywistość. Zmieniają ją. Zostają w nas. Te dobre i te jak kamienie. Dlatego czasem szukam słów dających odwagę i siłę. I które wypuszczą w mojej duszy korzenie i urosną, przy okazji dając i mi coś, co będzie ważną gałęzią w moim życiu. 

Taki art journal. Cytat krążący po sieci, wiecie, jeden z tych do ładnych obrazków ;)

Znów ecoliny. Notes podróżnika Studio Forty. Kawałek scrap papieru. I tyle. I myśl na tę chwilę.

Sometimes I need words of courage, words that will give me motivation, self-confidence. There are days when I search for some nice quotes or sentences or just single words which can be important message for me. Call me silly, but I believe that words have the power to change our reality. They describe the world we live in, they can change it, they can change our thoughs. Some can lift us up, some can be a burden. And I'm looking for those which give me courage and will be the seed that rise into me giving me strengh and courage for the moments I need them most.

My Art journal. Simple, with ecolines, traveller's notebook from Studio Forty and a scrap paper.







Ukochy!

Hugs!

M.


PS. Wszystkim Babciom życzę i zdrowia i siły, i gałęzi tak silnych, że już mogą czerpać tylko z siebie. 

10 komentarzy:

  1. Słowa mają ogromną moc. Co do samych cytatów to jedne zostają mk w głowie inne nie... ale za to uwielbiam poezję, piękne wiersze albo slowa piosenek. Te ze mną zostają długo a niektóre mam nadzieję że na zawsze. Są takie, do których regularnie wracam bo dają mi siłę albo natchnienie albo sprawiają że świat jest piękniejszy bo są one :)
    A wpis... zachwyca! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny wpis!
    Ja uwielbiam słowa, cytaty. Te takie 'mądre'. Sama wiesz :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też zbieram cytaty, powiedzenia.Ostatnio rozbawił mnie ten tekst: “Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the Ark, professionals built the Titanic”.
    Mam postanowienie na ten rok: nauczyć się pływać:) Tym bardziej nawiązania do tych łodzi mnie ubawiło ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piękne kolory, wooow!
    Słowa mają moc i to niesamowitą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Magda, uwielbiam jak pięknie ubierasz słowa w obrazy. I uwielbiam tu zaglądać, choć cichaczem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też lubię ten cytat. A ty go tak pięknie ubrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie te kolory się układają:) Jak mgławica:) Świetnie pasują pod cytat, może i mnie on kiedyś zainspiruje:)

    OdpowiedzUsuń