wtorek, 30 kwietnia 2019

#354 Męskie sprawy, layout

Lubię na nich patrzeć. Gdy zajęci są swoimi sprawami. Mały, gdy zaaferowany jest każdą nową rzeczą, którą odkrył. I Duży, gdy uczestniczy w tych odkryciach, pokazuje, tłumaczy albo po prostu cieszy się z Małym.

Męskie sprawy bywają ważne i bywają najprostsze z możliwych. Wielkie jak kosmos i małe jak ziarnka piasku. Wszystkie fascynujące w oczach Małego i to jest tak piękne.

Co i rusz przypomina mi odkrycia i fascynacje małej mnie. Placki z błota, szuranie bosymi stopami w kałuży, błoto między palcami u stóp. Kto tego nie lubił w dzieciństwie?

To chyba jest zapisane w jakiejś wielkiej ścieżce dziecięcego poznania, że bez względu na czasy, odkrywamy te same rzeczy z taką samą fascynacją. Jestem pewna, że moi rodzice też lepili placki z błota, ja lepiłam i czekam, aż Mały je ulepi :) :) 

Layout w formacie A4. 
Z papierów GOscrap. Więcej TU.







Ukochy!

M.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz