środa, 20 listopada 2019

#384 K jak Koronka. Kartki świąteczne

Nigdy wcześniej nie robiłam takich choinek. Być może dlatego, że gdy była na nie moda, były na bogatych kompozycjach, a jak wiecie, to nie moja bajka. Teraz jakby koronkowych choinek mniej, bardziej są robione jako samostojki, a nie element kartek. 
No ja bym chyba nie pomyślała o takiej kartce, gdyby nie ScrapElektrownia. 
Ale wiecie co? Podobają mi się. 
A tak się składało, że mam woreczek koronek (haha, tak! w moich zasobach czasem znajdują się elementy, o które nikt by mnie nie posądzał!).
Kleiło mi się wyśmienicie i pomyślałam, że będą idealne dla moich dwóch kolejnych chłopaków z Niegowa. 
Bo tak, do robienia kartek świątecznych w tym tempie napędzają mnie Niegowiczanie :)

No, dość już gadania. 
Moje bohaterki dzisiejsze :)













K jak Koronka w świątecznym alfabetycznym kartkowaniu w ScrapElektrowni :)

I pamiętajcie, 

Ukochy!
M.


2 komentarze:

  1. Śliczne są! Też wczoraj oklejałam choinki koronką:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam te choinki! Ślicznie wyszły Ci kartki :)

    OdpowiedzUsuń