niedziela, 22 grudnia 2019

#395 Ostatnie kartki świąteczne

Witajcie!

To chyba już!
Już ostatnie kartki świąteczne. 

To zdecydowanie najbardziej wzruszający stempelek Maryi z Jezuskiem. Lubię go bardzo.



No i prościutkie, ale smaczne karteczki. Pierniczkowe, bo jak to tak bez na święta!




To zadziwiające, ale chyba naprawdę to już koniec tegorocznych kartek świątecznych! Za chwilę wejdą inne tematy. Ciekawa jestem bardzo, co przyniesie Nowy Rok.
Mam pewne swoje plany, jestem ciekawa, czy przypadną Wam do gustu. Mam nadzieję, że tak.

Tymczasem wracam do swojego grudniownika :)

A karteczki lecą do moich chłopaków w Niegowie :)




Ukochy!
M.

I wiecie co?
Naprawdę cieszę się na Nowy Rok!
Wesołych Świąt!



2 komentarze:

  1. Oba wzory bardzo mi się podobają. I chociaż "święta" nie jestem to te Maryjne niezwykle przypadły mi do gustu, może dzięki temu ładnemu granatowi?

    OdpowiedzUsuń