poniedziałek, 23 lutego 2015

#11 Turkusowa niewinność ^^

Byłam na Craft Wawie w sobotę. Byłam pierwszy raz na warsztatach albumowych, i to z moją mistrzynią Dorotą Kopeć. Być może to efekt pierwszych warsztatów, ale zupełnie nie mogłam się skupić, niewiele zrobiłam, a to, co zrobiłam, uważam za niegodne pokazania :D Wiem natomiast, że duuużo pracy przede mną.
Byłam tak zaaferowana oglądaniem wszystkiego, że kompletnie nie robiłam zdjęć. Żałuję bardzo, bo i sama Dorota jest bardzo sympatyczna i ekipa sklepu scrapki.pl przemiła i szkoda, że nie pomyślałam, by sobie z nimi zrobić zdjęcie..Może następnym razem.
W weekend próbowałam zainaugurować kartki świąteczne, ale pierwsza wyszła mi taka okropna, że zupełnie straciłam wiarę w siebie. Wciąż byłam pod wrażeniem tego, jakie wspaniałe rzeczy widziałam na żywo na Craft Wawie.
A wieczorem zła na siebie, że nie mi nie wychodzi zrobiłam kolejną kartkę i tę już pokażę.

Papiery z kolekcji Wiek Niewinności Galerii Papieru z dodatkiem z kolekcji Kolorowa Łąka.
Cudne kwiaty Petaloo i Prima ze scrapki.pl
I nieśmiałe kropelki farby akrylowej i kuleczek (do paznokci ;)). Chlapania mi jeszcze nie wychodzą, ale trzeba, jak mówił jeden chiński mistrz, "uczyć się i ciągle ćwiczyć" ;)











Kartkę zgłaszam na Wyzwanie #4 - Flower Power w Project Prezent 



Pozdrawiam!


8 komentarzy:

  1. oj tam oj tam, widziałam Twoje poczynania albumowe i zdecydowanie uważam, że jesteś za bardzo samokrytyczna! :) co do chlapań-wyszły super! ja jeszcze się nie odważyłam nic chlapnąć ;) koleżanka "po prawej" z warsztatów pozdrawia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asia! Jak się cieszę!! Potem z żalem pomyślałam, że nie wzięłam żadnego kontaktu do Ciebie, taka sympatyczna byłaś dla nowicjuszki-dzikuski. Bałam się tam do kogokolwiek odezwać :D

      Usuń
    2. masz szczęście, że skomentowałaś posta Doroty - bo tam Cie właśnie wylukałam i od razu popędziłam na bloga. nowicjuszka czy nie (ja tam sama nie jestem jakaś silnie zaawansowana), ale fajna z Ciebie dziewczyna :) mam nadzieję, że jeszcze się nam kiedyś uda spotkać i razem pójść w szał zakupów :) ... i że się zapytam, jak ja się niby mam dodać do listy Twoich obserwatorów jak tutaj nie ma takowej listy hm?! ;)

      Usuń
    3. No, chyba mam dużo szczęścia! :D Strasznie się cieszę! Patrzyłam wczoraj na Scrapowisko w Łodzi (w marcu). Ciekawe, czy są miejsca na warsztaty u Enczy....:D A co do bloga...To ja niewiele jeszcze tu umiem :/ Te wszystkie widgety czy co tam. Nawet nie wiem, gdzie to umiejscowić, by było dobrze. I tak jest dobrze, że publikuję :) Ale spoko, jeszcze się dorobię wszystkiego, jak trzeba ^^

      Usuń
    4. jest, mam znalazłam i się dodałam :) będę więc na bieżąco :) do Łodzi to nie dojadę. ale mam w planie warszawski zlot, to na pewno!

      Usuń
  2. Dzięki za wspólną zabawę z Project Prezent ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo urocza kartka :) Dziękujemy za udział w zabawie Project Prezent!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piszesz, że zachlapania jeszcze Ci nie wychodzą, ale mnie się podoba, ciekawy dają efekt :)

    OdpowiedzUsuń