piątek, 13 lutego 2015

#8 Kraina Miłości

Czasem jest tak, że pomysły spadają na mnie jak kulki gradowe :)
Widziałam już wcześniej temat Bajkowe Love - temat wyzwania w Craft Style, ale minęłam go, bo nic mi do głowy nie przyszło. Aż dziś, widząc ponownie temat, przyszła mi go głowy urocza wróżka, stempelek, który całkiem niedawno kupiłam :) A że nadal jestem pod wrażeniem ubierania laleczek, to uznałam, że spróbuję :) Oczami wyobraźni widziałam błyszczącą wróżkę, w mieniącej się sukni, w otoczeniu romantyczno-kwiecistym z serduszkami latającymi wokół :D Taka była wizja. Jej realizacja była żmudna ze względu na drobne elementy do wycinania i ich embosowania. Odważyłam się też pociąć piękne papiery Primy, które chomikowałam od kilku lat...
A tak wygląda moja realizacja ;) Płatki sukienki są bardziej mlecznoróżowe niż łososiowe. Całość jest taka właśnie trochę mleczna (no, oczywiście poza mieniącym się złotem na sukience ^^). A napis może wytłumaczyć piosenka, która mi towarzyszyła, tj. Kraina miłości w wykonaniu Myslovitz & Stuhra







Karteczka, jak widać, jest niemal dosłowna :) Wróżka ma poprowadzić, gdzie trzeba :)
Zgłaszam ją zatem do Craft Style na Wyzwanie #12 - Bajkowe Love.

                                    

A że kolory takie pastelowe, to zgłaszam ją też do Cherry Craft na Wyzwanie #3 - PASTEL-LOVE.
                
                                     

No i serce moje wielkie białe potraktowane nowym nabytkiem - białym UTEE - kusi mnie, by zgłosić kartkę na Wyzwanie #57 Serce w 123 Scrapuj Ty :) No więc zgłaszam :)

                                     


Uf. Pierwszy raz zrobiłam coś, co przypomina mi styl shabby chic. Troszkę przypomina, prawda? :) 



Miłego weekendu! Czekałam niecierpliwie, bo czeka nas jutro wycieczka, z której wrócimy bogatsi o pewną futerkowość :)






10 komentarzy:

  1. Jaka miła... to było najlepsze słowo, jakie mi przyszło do głowy. Bo nawet nie ładna, to oczywiste. Jest po prostu taka miła! Ja mam w ogóle słabość do pasteli... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznaj się, że tak naprawdę chodzi Ci o różyczki! :)
      Specjalnie z myślą o Tobie myślę o pewnych motywach "bukietowych" ;) A ta była taką odskocznią, jeszcze chyba nie zrobiłam tak budyniowej kartki :D

      Usuń
    2. Tak, te różyczki są bardzo bliskie mojemu herbacianemu sercu ;)
      niecierpliwie czekam na efekt Twoich bukietowych inspiracji :)

      Usuń
  2. Oooo jaka milusia wrozka. Pewnie leci gdzies milosnie czarowac. Dziekuje za udział w wyzwaniu CraftStyle

    OdpowiedzUsuń
  3. Delikatna i czarowna ta Twoja wróżka. A papiery choć pocięte (tutaj łączę się w tym samym irracjonalnym bólu przed każdym cięciem nowego zestawu ;) ), dają niezwykłą oprawę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jestem z siebie dumna, że pocięłam papiery...Miałam je od kilku lat, po jednym arkuszu i tylko co jakiś czas wyciągałam i patrzyłam, patrzyłam, patrzyłam...Teraz kupuję z reguły po dwa arkusze..Ekhem ;)

      Usuń
  4. Taka zaczarowana ta kartka. I śliczna. Dziękuję za udział w wyzwaniu 123 scrapuj Ty.

    OdpowiedzUsuń
  5. bajkowa praca :)))
    dziękujemy za udział w wyzwaniu Cherry Craft :))

    OdpowiedzUsuń