środa, 27 kwietnia 2016

#192 Ślubne liski

Hej hej!

Praca z tymi stempelkami ogromnie poprawiła mi humor.
Cały zestaw jest super pozytywny, a liski są świetne do wszelkich projektów ślubnych, już mam pomysły na zaproszenia i winietki :D No, są super czadowe. Zresztą, sami zobaczcie. Te świecące nosy!! <3 <3 

Więcej szczegółów o materiałach na blogu Bee Scrap - > KLIK. Bardzo Wam polecam obecną promocję, bo Bee ma naprawdę ciekawe stemple na swoich półkach, o czym niewielu wie ;) A są takie, których nie widziałam nigdzie indziej. A ja umiem szukać stempli ;)

W roli drugoplanowej drewniane serce <3 <3 








Rozdajemy papiery

Acha...chciałam też pokazać, że wcale nie musicie stempli kolorować. ;)

Buziaki - przytulaki!



5 komentarzy:

  1. CUDO! Popatrz, ja nawet nie wiedziałam o istnieniu takich fantastycznych stempelków, a te kocham miłością wielką odkąd pamiętam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nom, też je ledwo ujrzałam, od razu wzięłam do siebie!
      Dzięki za wizytę ^^

      Usuń
  2. Ale świetne te stempelki :) i extra w wersji BW wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka jest super :), a te liski słodziutkie i zaraz muszę obejrzeć te stempelki

    OdpowiedzUsuń