wtorek, 30 sierpnia 2016

#227 Urban love

Witajcie,  
dziś mam bardzo prostą kartkę w stylu Clean&Simple. 
W sumie nie ma się co rozpisywać, lubię ten stempel od Kaisercraft, właśnie taki chciałam mieć, gdy myślałam sobie kiedyś o takiej miejskiej miłości.
I tak nie ważne gdzie, ważne z kim, prawda?

Hello, today I have a very simple card to show you. And there's not much to add basically. I like this Kaisercraft stamp, that's the one I wanted when I was thinking about urban love :)
But the truth is it's no matter where, but with whom.


Jeszcze do jutra jest otwarta żaba przy lipcowej Spuchlince. Na razie widziałam tylko trzy, ale też wiem po statystykach, że sporo ludzi do niej zagląda. Fajnie byłoby zobaczyć trochę więcej projektów. Pokażcie je, śmiało :)
Until tomorrow the link up tool is open for all your projects with my July digi-stamp. I saw only three projects by now and I'd love to see more. Don't be shy and show me please, it's always a pleasure to watch your creativity :)

Ściski, 
M.



5 komentarzy:

  1. Jaka śliczna! Taka prosta niby a trafia w sedno :)
    P.S. a "ukochy" to gdzie? :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak sobie myślałam, kto pierwszy wspomni? :)
      Pewnie wrócą. Może niebawem :)

      Usuń
  2. Cudna! Fantastyczny stempelek. Uwielbiam ten Twój minimalistyczny styl

    OdpowiedzUsuń