wtorek, 19 lipca 2016

#216 Spuchlinka jedna na milion :)

Cześć! Dzisiaj jestem gościem na blogu 123 Scrapuj Ty! gdzie zaczęło się wyzwanie pt. "Na ludowo", do którego przygotowałam kartkę z papierów Bee Scrap z kolekcji o takiej samej nazwie. W tej kolekcji zawsze inspirują mnie babuszki i zawsze mnie korci, by podkreślić naszą wyjątkowość, bo każdy z nas jest jedyny w swoim rodzaju, co stanowi ogromne bogactwo i urodę świata. Z tej okazji też narysowałam kolejną Spuchlinkę w letniej sukience z bukiecikiem maków. Lubię ją, bo jest bezpretensjonalna i dziewczęca. Mam nadzieję, że i Wam się spodoba. To moja Spuchlinka dla Was na czas wakacyjny. Zasady korzystania z moich freebie znajdziecie TUTAJ. To niewiele, a mnie bardzo cieszy. 
Co Wy na to, by mieć kolejną zabawę Spuchlinkową? Na dole będzie narzędzie do linkowania, zapraszam Was do kolejnej zabawy :)

Podsumowanie majowej zabawy zrobię niebawem. Zawsze też możecie dodawać linki w komentarzach. 





Spuchlinka dla Was:



Bawcie się dobrze i dzielcie się ze mną swoimi tworami!
Tak naprawdę chciałam do końca sierpnia linki, ale to za długo dla żaby, będziemy przedłużać jakby co :)

Buziaki!



12 komentarzy:

  1. Huuurrraaaa! Nowa Spuchlinka :) och jak ja je uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza jak zawsze ,bardzo je lubię wszystkie i cieszę się ogromnie ,że dzielisz się z nami kolejną swoją pracą :-))) Dziękuję !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Juhu!!!!!!!!!!! Ja na pewno! jaka ona cudna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dziękuję:-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Radosna, letnia, kolorowa- piękna!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna jest, bardzo lubię Twoje prace :) Dziewczynkę z kawą też uwielbiam :) Bardzo dziękuję .
    Jakaś szansa,że Krowa też będzie dostępna ? Strasznie fajna ta Krowa:)

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja dziękuję bardzo :) Ślicznotka z niej. Na pewno wykorzystam i się pochwalę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała praca- te babuszki urzekają ;) Spuchlinka chwyciła za serce- muszę spróbować pokolorować ją i inne, bo jestem zielona w tym względzie :p Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Spuchlinka piękna! A o to moja wersja: http://atelieredyta.blogspot.com/2016/09/praca-z-pokolorowanym-stempelkiem.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Sporo po czasie ale Spuchlinka jest i u mnie : ewinkawkrainiepapieru.blogspot.com/2016/09/makowa-panienka.html

    OdpowiedzUsuń