niedziela, 3 marca 2019

#340 Kartka na roczek

Witajcie! Bardzo chciałam Wam pokazać tę kartkę! Zrobiłam ją z papierów GOscrap, szalenie kolorowych i radosnych, idealnych dla chłopca. Szczegóły zobaczycie na blogu sklepowym TUTAJ.

A ja tylko dopiszę, że uwielbiam te superbohaterskie grafiki od Digital Paper, misiek jest genialny, uwielbiam robić kartki na roczek i wszelkie dzieciowe urodziny, a tutaj w dodatku Ojciec Chrzestny ujął mnie szalenie, bo prosił, bym zrobiła wymienne miejsce na wpisanie życzeń (a nie wydrukowanie! WPISANIE!!), bo on czasem....robi błędy ;) No więc zrobiłam wymienną wkładkę, przygotowałam mu kilka kartoników i mam nadzieję, że Stasiu kiedyś sam obejrzy życzenia od Ojca Chrzestnego. 
Środek ma kieszonkę na ewentualne liściki i kieszonkowe, tyłeczek też ma misia, bo kto bogatemu zabroni! ;)
Lubię bardzo ten projekt i ogromnie się cieszę, że mogłam go zrobić!










Papier: GOscrap Toy story
Grafika: Digital Paper
Napis: Stemple Studio Forty

Ukochy!
M.


3 komentarze:

  1. Gorgeous card, love the image and fabulous layout the colouring is stunning.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudna, jest taka słodziutka, że chyba w każdym budzi się wewnętrzne dziecko :)

    OdpowiedzUsuń