sobota, 16 marca 2019

#345 Art Journal Cień

W GOscrap jest tydzień tematyczny, czyli seria Tydzień z...
Tym razem Tydzień z kobietą

Zrobiłam wpis do art journala.
Z wierszem Haliny Poświatowskiej.

***
mój cień jest kobietą
odkryłam to na ścianie
on się uśmiechał falistością linii
i ptak bioder o zwiniętych skrzydłach
na gałęzi uśmiechu śpiewał


drzewo kwitnące
obwieszone zielonymi papugami
poprzez skrzydła
pomarańcza złota dojrzałość
słońce na kroplach połyska
w deszczu
proste i nagie drzewo
moje usta uchylone piersi


wschodzący księżyc rzęs zamigotał
i zgasł
gdy zdmuchnąłeś zapałki płomień
i oparłeś na ramionach moich dłonie
mój cień był kobietą

nim zniknął







Ukochy, 
M.

2 komentarze:

  1. Piekny layout! Od dluzszeo czasu zabieram sie za scrapbook dla mojego syna i jakos nie moge zaczac LOL!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaaak pięknie i poetycko :)

    OdpowiedzUsuń