środa, 18 września 2019

#371 Urodzinowa kartka

Hej, 

Dziś prezentuję kartkę urodzinową dla mola książkowego, fanki kotów i kawy.
Idealnie pasowały tu papiery GOscrap, sami zobaczcie :)






Tymczasem, chyba już przez jesień i obfitość nowych świątecznych kolekcji (oraz inspiracji!) zastanawiam się, czy mam pędzić oglądać nowości i planować, co kupić i z czym pracować (lub, co bardziej prawdopodobne, co oglądać i macać u siebie w domku), czy raczej skupić się na tym, co mam (a mam wcale niemało!) mimo, że trochę może starawe i nie w top trendach...Moja eko dusza mówi mi, że tak tak, tnij, co masz, a nie gromadź. A druga, ta scrapowa dusza, mówi, bierz i oglądaj wszystko! wyszukuj kolejne! Wpisuj na listę i kupuj, kupuj kupuj! XD

Bliska mi jest myśl, by kupić najwyżej stemple a bazować na starych papierach...no, ale...zewsząd producenci kuszą i kuszą. A kto nie lubi ciepłych, cozy klimatów, pękatych kubków i reniferków :D 
A Wy co robicie? Jak planujecie? 

Ukochy cieplutkie!
M.




6 komentarzy:

  1. Super jest, świetny pomysł na nią miałaś :)
    Ja już kupiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna kartka!Bogata w detale kompozycja, koty urocze :-)
    Coś kupię, bo też mnie kusi ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Ciekawa jestem, co będzie najbardziej popularne w tym roku :)

      Usuń
  3. Kartka idealna dla takiej osoby :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczka przecudna :-)
    Ja na pewno się nie oprę - zresztą już się nie oparłam :-)))
    Świąteczne papierki to jest to :-)

    OdpowiedzUsuń