wtorek, 1 października 2019

#372 8 lat!

8 lat ma producent papierów do scrapbookingu GOscrap, w którego zespole projektantek jestem :) To całkiem piękne urodziny! 8 lat na polskim rynku to kawał czasu, wiele się zmieniło, wielu nowych producentów się pojawiło, sporo pojawiło się i zniknęło.
Życzę kolejnych ośmiu lat, wielu nowych kolekcji i radości z tworzenia!
Z tej okazji trwa wyzwanie urodzinowe na blogu sklepowym (TU).
A ja zrobiłam projekt - niespodziankę!
Osiem zakładek do książek. Każda trochę inna, każda z dziewczynką (grafiki od Digital Paper, Żanety Nawrot) i z papierów Solenizanta.

Uwaga, strasznie dużo zdjęć! Nie mogłam się opanować ><




























I jak? Fajnie, prawda? Robiłam je tak, by mi się podobały i by trudno było się z nimi rozstać ;) 

Ukochy!
M.


3 komentarze:

  1. Świetne, kolorowe i radosne! Też zakupiłam sobie te dziewczynki od Janet :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna kolekcja - w grupie panny z zakładkami robią piorunujące wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń