wtorek, 28 stycznia 2020

#399 ATC "Flea Market"

W Art grupie ATC trwa cudownie inspirujące wyzwanie FLEA MARKET, praca Agnieszki z posta wyzwaniowego tak mi się spodobała, że sama się zapisałam na wymianę i tak oto dziś powstały kartki ATC (artist trading cards).

Chciałam tu zawrzeć trochę wzorów "starociowych", miałam takie papiery troszkę vintage w różne napisy, kwiatki i inne gazetowe elementy. Ale chciałam też dodać koloru, który ożywi ten przykurzony nastrój, stąd czerwień i turkus farby akrylowej:)
Do tego maska z czarnym gesso (specjalnie wyjęłam ją z pudeł) i zawieszki, które mam od niepamiętnych czasów. Przykleiłam je na medium gel i mam nadzieję, że nie odpadną :D
Wyjęłam kilka haseł ze zbioru Tima Holtza i myślę, że jest fajnie.

Zajrzyjcie do wyzwania, bo jest pięknie :)






Prace zgłaszam na wyzwanie :)


Ukochy dla Was!

M.



3 komentarze: