wtorek, 28 stycznia 2020

#400 Spuchliki. Czyli rzecz o nazwie i malowaniu.

Gdy zakładałam bloga o nazwie SPUCHLIKOWO wcale nie myślałam o robieniu kartek. Zresztą, konto założyłam dużo wcześniej niż pierwszy wpis na blogu.
Chciałam, by nazwa mi nie uciekła, by sobie leżakowała i dojrzewała.

Bo wiecie, gdzieś tam zawsze chciałam pokazywać Wam moje Spuchliki, małe, wesołe, trochę spuchnięte króliki. Nie miałam jednak śmiałości. Jest tylu wspaniałych ilustratorów, teraz, w dobie FB i Instagrama widać ich jeszcze więcej i to bardziej onieśmiela. Z drugiej strony przeciwnie, ośmiela, bo skoro tylu ludzi może pokazywać swoje rysunki, to w sumie, dlaczego nie ja ;) 

Dawno temu rysowałam sobie gdzieś, gdziekolwiek, wszędzie, małe króliki, one były wesołe, a towarzyszył im trochę marudny miś.
Potem jeszcze kot. I potem znów kilku koleżków.
Powstał cały GANG.
I cała wioska.
Nazwałam ją SPUCHLIKOWO, miejsce, gdzie żyją Spuchliki.
I tak się to zaczęło.

W tym roku mam kilka planów.
I jakiś wewnętrzny głos wciąż mnie popycha do przodu i każe działać.

Nadal kocham papier, nie zrezygnuję z kartek czy różnych journali.
Ale bardzo chcę też malować i rysować. Więc powitajcie, Kochani, nowe wpisy na blogu.







Papier Canson 300g/m2
Ecoliny
Format A5

Ukochy!
M.



10 komentarzy:

  1. Nasunęło się mi skojarzenie z Małym księciem :-)
    Rysuj, rusuj, ja uwielbiam Twoje Spuchlinki, zwierzaczki też są urocze :-)
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Tak, kilka osób już wspominało o Małym Księciu na FB.
      To miłe skojarzenie, bo bardzo lubię Małego Księcia, ale przyznaję, że gdy pierwszy raz malowałam glob z listkiem, myślałam o filmie WALL.E :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Spuchlinki też jeszcze będą! Całkiem nowe :D Ale za jakiś czas ;)

      Usuń
  3. Fantastyczny obrazek:)
    Fantastyczny efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam Twoje rysunki :) rysuj Spuchlinki

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowności rysujesz. Zakochałam się w Twoich pracach.

    OdpowiedzUsuń