niedziela, 25 stycznia 2015

#2 Wyzwania czas zacząć

To pewnie typowe dla nowicjuszy, że mocno wszystko przeżywają i są podekscytowani swoim nowym. Tak jest i ze mną :D Przeżywam tego bloga jakby co najmniej sama królowa angielska go oglądała od samego początku :)
Z tych emocji powstała dziś kartka. 
Na wyzwanie Kartkowego ABC - Wyzwanie #2 - B jak Biały.
To moje pierwsze wyzwanie - ale teraz na razie wszystko będzie "pierwsze" :D
Zdjęcia jeszcze nie spełniają moich oczekiwań, ale gdy kartka była gotowa, światło mi już nie sprzyjało.
Papiery Galerii Papieru Aż nastanie świt (uwielbiam tę kolekcję!), listki z Moja najmilsza :)






[Edit] Nie byłabym sobą, gdybym nie dorobiła pudełeczka do kartki. Przecież moje cudne kwiaty nie mogą się niszczyć! :D



Przyjemnej końcówki niedzieli!



7 komentarzy:

  1. B jak biały, B jak "bez obaw", B jak "baw się dobrze" :))) Pasja to przyjemność, więc nie warto się stresować czymkolwiek :) Śliczna karteczka. Powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za przemiły komentarz! :) Stresuję się techniczną stroną wszystkiego, bo trochę po omacku dodaję różne rzeczy, a widać przecież, że golutko tu jeszcze :) Niemniej cała jestem podekscytowana :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Niedawno i ja się tak stresowałam... uwierz, że jednak nie ma czym :) Śliczna praca!!! Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Też ładna, ale te dwie pierwsze kartki to zapewne tylko preludium przed "Spuchlikowym Uderzeniem" ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Łukaszu, w Spuchlikowie dzieje się! Jeszcze wszystko może się wydarzyć! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za udział w wyzwaniu w Kartkowym ABC!

    OdpowiedzUsuń