środa, 14 czerwca 2017

#279 Zakładka

Hop hop!

Dawno mnie tu nie było! Niektórzy wiedzą, inni może niekoniecznie, ale w Spuchlikowie wszystko się zmieniło i projekty scrapowe na razie zeszły na drugi plan. Jedynie od niedawna tworzą się pojedyncze rzeczy, głównie zakładkowe ;) Co jakiś czas pokazuję co słychać na Instagramie, głównie jednak są to książki - moja druga (pierwsza) miłość. Jeśli jednak chcecie pooglądać, zapraszam TU.
Dziś wyjątkowo publikuję zakładkę, która powstała do moodboardu Mii w Diabelskim Młynie. Moodboard piękny, jasny, słodki i idealny do prac dziewczęcych i dziecięcych. Lub wnętrzarskich ;)
Wyzwanie się dopiero  rozpoczyna, więc zapraszam do zabawy :)

Ja użyłam tu bardzo mało scrapowych przydasi. Jest tu tylko papier scrapowy GP i stempel od Studia Forty. A, pewnie doskonale to widać, zainspirowały mnie kolory, głównie te paski z moodboardu ;) I akwarelowość :)





Moodboard Mii wygląda tak:

Piękny, prawda?

Nie wiem, kiedy znów tu zajrzę, ale dziękuję Wam, którzy dajecie szansę blogowi i tu zaglądacie!
Ukochy dla Was! 
M. :*




9 komentarzy:

  1. Majstersztyk. Podziwiam i nadziwić się nie mogę. Piękna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakładka jest przepiękna! Nie wiem, czy potrafiłabym się przy niej skupić na czytaniu, raczej cały czas gapiłabym się na nią :)

    OdpowiedzUsuń
  3. brawo! nie dość, że zakładka (i to jaka!) to jeszcze i post na blogu, szał :D :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza ,zaczytana dziewczyna i piękne kolory :-D

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna zakładka...aż chce się czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna zakładka :)
    Zapraszam www.pracownia-jusart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń