czwartek, 20 lipca 2017

#281 Witaj maluszku! Kartka powitalna

Ahoj!

Kto jest na wakacjach? A kto czuje się jak na wakacjach? :)
W Spuchlikowie dni mijają jak sen (nocy letniej). Jest pięknie i wyjątkowo i staram się to celebrować :)

Czasem jednak coś wykleję. Pewna rodzina się powiększyła i otrzyma upominek i kartkę powitalną od przyjaciół. Z tej okazji zmalowałam szybko bobasa w pudełku - bo żaden z dostępnych mi nie odpowiadał - i znalazł on swoje miejsce na kartce. Dominuje tu granat, szary i mięta i myślę, że to naprawdę ładne połączenie! Papiery to Bee Scrap i Studio 75.

Wybaczcie ilość zdjęć, jakoś nie mogłam się zdecydować....^__^







Dziękuję za tyle miłych słów pod ostatnim postem. Bardzo mi było miło Was czytać mimo tego, że tak rzadko tu bywam. 

Trzymajcie się ciepło! 

Ukochy!

M.


22 komentarze:

  1. co tu pisać- absolutnie cudowne!!! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisać! Zawsze pisać! Na dobre słowo każdy łasy ;) ;)

      Usuń
  2. fantastyczny bobas!! Kolory idealne. Dużo zdjęć? takie prace mogłabym podziwiać bez końca, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne! Ja tam mogę czekać na Twoje wpisy bo warto :) zawsze coś wspaniałego stworzysz :) a tym Waszym czasem ciesz się, każda chwila jest ważna a czas tak szybko leci. Zanim się obejrzycie będzie czas na siadanie, tuptanie i rozrabianie :) aaa... ano i sam rysunek jest cudny! Ja też jeszcze nie znalazłam stempla bobaskowego co by mi się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja ...taki słodziaczek że aż napatrzeć się nie mogę :)!!!!!!!!!!!!!!!!szkoda że takich nie ma stempelków jak zawitały na twej karteczce:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodki bobas a i kartka też extra

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudnie! Przeurocza karteczka ze słodkim bobasem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczy bobasek i piękna ,delikatna kompozycja ze stemplem :-D Pozdrawiam serdecznie :-D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale słodziak! Świetna kartka. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne robisz dziecięce projekty. Gdzie jest więc jakieś LO z Twoją mini- pociechą? :-) Jak wspomniałaś u mnie, czas leci szybko i nasze słodziaki z dnia na dzień zmieniają se coraz bardziej.
    Ja już popełniłam druga pracę z moją córeczką. Liczę, że niedługo zobaczę zdjęcie Twojego bobaska w jakiemś pięknym projekcie. Do pracy! :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyszło, aż uśmiechnęłam się do ekranu ;)
    https://melodiapasji.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjna, kolorki i bobas zachwycają.

    OdpowiedzUsuń
  12. rysuj jak najczęściej! bobas jest świetny! i ten słonik <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowna, pełna radości i ciepła.

    OdpowiedzUsuń
  14. Urocza kartka! Serdecznie i cieplutko pozdrawiam -Gosia💚

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna praca. Zazdroszczę malowania, cudnie wyszło. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam delikatność Twoich kartek :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaaki słodziaczek :)piękna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne! C&S jest piękny w tej swojej prostocie *.*

    OdpowiedzUsuń