piątek, 30 listopada 2018

#313 CATbooking, layout

Hej! 
Nie wiem, czy wiecie, ale scraperki lubią koty. I książki. I papier. Dużo papieru :D

No dobra, są takie, co wolą inne zwierzęta ;) Niemniej najczęściej jakiś tam się pałęta w drugim planie scrapowych działań :)
W moim przypadku to koty. Tutaj jeden majestatycznie udaje, że nic go nie obchodzi.

Layout dla GOscrap. Na ich blogu --> KLIK, możecie przeczytać, czego konkretnie w nim użyłam :)
To mój pierwszy scrap na tle innym niż białe.
Jak się Wam podoba?

W ogóle interesują Was jeszcze jakieś inne prace niż świąteczne? ;) 








To był całkiem udany listopad, pod względem scrapowym to w ogóle skok ogromny. Czy trzymam poziom, nie wiem, ale cieszę się, że się udało coś skleić i każda praca mnie ogromnie cieszy :) 

A już jutro grudzień!! Jestem taka podekscytowana! Zdecydowałam się na grudniownik i uparłam się, że w tym roku mi się uda. Na razie mam wstępną bazę kartek i w sumie....od wczoraj okładkę! To ogromny skok w moim scrapowym życiu, ahhahahahaha ^__^ Ciekawe, czy coś mi z tego wyjdzie. Trzymajcie kciuki!

Ukochy!
M.



2 komentarze: