sobota, 17 sierpnia 2019

#368 Snail Mail folder, czyli znów wysyłam listy :)

Hej hej!

To jest rzadki motyw w moich pracach, tym bardziej uznałam, że koniecznie muszę coś z tym zrobić. Więc zrobiłam folder na list, bo już wiecie, że kocham listy ;) 
Ten papier w zioła doniczkowe to moim zdaniem must-have wszystkich kuchniomaniaków, jest wspaniały, cudnie zielony chłodną zielenią i ma cudne grafiki ziółek, przypraw i liści. Czyli to, co często bywa w kuchni, w której się dużo gotuje :)

A do tego rośliny, kwiaty, kwiaty, donice i same przyjemności ;)
Zobaczcie sami. Całość z papierów GOscrap.










Z tymi folderami to mam tak, że niesamowicie cieszy mnie ich robienie. I tylko mam nadzieję, że adresatki też się będą cieszyły.

Ukochy!
M.



3 komentarze:

  1. Uwielbiam te Twoje foldery. Aż chce mi sie na sam ich widok pisać listy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie, zielono, intensywnie :) Aż pachnie tą zieleniną

    OdpowiedzUsuń
  3. Po prostu superaśne są te Twoje "opakowanka" na listy :-)

    OdpowiedzUsuń