czwartek, 20 lutego 2020

#408 Akwarela ślubna

Hej Hej!

Troszkę zaniedbuję bloga, bo wiele się dzieje, sporo rysuję i nadal zajmuję się maluchem ;)
Ale powoli będę tu się pojawiać, więc nie martwcie się, nadrobię zaległości. Póki co, częściej jestem na FB i IG i tam możecie śledzić moje poczynania. 
Co zrobić, taki czas, że tempo jakieś szybkie i szybko chce się pokazać i szybko pisać.

Dziś prezentuję słodką akwarelkę ślubną.  Tym razem na pół globu, bo postaci miały być wyrazistsze i słodkie. Więc są. Tak myślę :)
To też jest ciekawe, jak Wasze sugestie mogą poprowadzić malunek :)






Format A4, ecoliny i Białe Noce :)
Papier Canson 300g/m2.

Ukochy!

M.





10 komentarzy:

  1. Śliczna ilustracja:) Podziwiam, że ciągle tyle rysujesz. Ja próbuję pogodzić pracę z moimi pasjami i słabo mi to wychodzi. Właśnie... odwiedziłam swojego bloga... po dwóch latach nieobecności.

    OdpowiedzUsuń
  2. ta planeta wyjątkowo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojeeejuśku jakie to słodkie i urocze. Pięknie pozostałas w swoim klimacie na kolejną okazję...

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja tymczasem polecam urokimilosne-opinie.blogspot.com swietna strona z opiniami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kapitalne miejsce rytualmilosny.co.pl bardzo polecam.

    OdpowiedzUsuń