wtorek, 7 kwietnia 2015

#28 Gazetowa wiosna :)

O co chodzi? Dlaczego gazetowa? Bo taki jest temat najnowszego wyzwania na blogu Projekt Wagi Ciężkiej, gdzie mam przyjemność być gościnną projektantką (ach! ach!). Wyzwanie trwa do 11 kwietnia, więc spieszcie do swoich pracowni i tnijcie, drzyjcie, wydzierajcie, klejcie! Niech drżą gazety! Niech kwiaty fruwają! Kleje niech nie przeciekają! A tymczasem zajrzyjcie na bloga PWC zobaczyć, co zaprezentowały Projektantki :)

A moja praca to karteczka z przecudnych papierów GO Scrap :) Bardzo są wiosenne i energetyczne :)
Tło kartki emobossowałam na ciepło w napisy słownikowe ;) imitujące tekst gazetowy, rozetka wycięta z papieru, który też miał wzór gazety, kwiatek stemplowany napisami i rolki z prawdziwej gazety jako pręciki ozdobno-zaczepne ;) Chciałam, by pomimo gazetowości, było wiosennie i kolorowo. :)










Pierwszy raz byłam gościnną projektantką, bardzo się cieszę :) I bardzo mi było miło :)


Pozdrawiam ciepło!

BANEREK DO POBRANIA



2 komentarze:

  1. Bardzo ciekawa. Jak dla mnie, motywy gazetowe to zawsze ciekawe rozwiązanie. I wyszło wiosennie tak jak chciałaś. Szara gazetowa codzienność przerobiona w świeży, kolorowy oddech wiosny :)

    OdpowiedzUsuń