wtorek, 1 grudnia 2015

#134 Christmas Clean&Simple

Eleganckie, minimalistyczne, oszczędne w wyrazie. Takie kartki świąteczne zrobiłam :)
Mam ogromną słabość do różu i złota w wydaniu świątecznym. 
Turkusik też daje radę :) 
Sięgnęłam tu po swoje bardzo leciwe już stempelki śnieżynek, różowy tusz i papiery Bee Scrap z kolekcji craftowej :)
Elegant, minimalistic with light expression. Christmas cards I made are very simple. I really love the combination of pink and gold in Christmas projects. And the turquoise also gets along :) I used here one of my oldest snowflake stamps, pink ink and Bee Scrap papers from craft set :)








Różową karteczkę posyłam na wyzwanie:
The pink one goes to below challenge:


Ukochy! Hugs!





10 komentarzy:

  1. Ta różowa jakoś najbardziej mnie ujęła... nie dlatego, że różowa, ale dlatego, że ten róż taki pudrowy, i dużo białego... jakby policzku zaróżowione po zabawie na śniegu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no po prostu prześliczne. ;) świetne kolorki wybrałaś. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne :) a mnie się kojarzą z oglądaniem zimy przez wychuchane otworki w zamrożonych oknach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne :) a mnie się kojarzą z oglądaniem zimy przez wychuchane otworki w zamrożonych oknach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pastelkowo i delikatnie, a śnieżynki wyglądają jakby z nieba spadały... dziękuję za udział w zabawie Scrap'n'Skill :)

    OdpowiedzUsuń
  6. przecudowne są, naprawdę lekkie, śnieżne, przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne, takie delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne kartki, bardzo zimowe! dziękuję za udział w wyzwaniu Scrap'n'Skill

    OdpowiedzUsuń