piątek, 25 marca 2016

#182 O królikach ;)

Hej! 
Nie mogłam się powstrzymać i jeszcze szybciochem skroiłam na Was - tak, dla Was - królicze karteczki ^^ Stempelek ów był chyba moim pierwszym stempelkiem, jeszcze przed czasami bloga, licznego kartkowania i na samych moich pradziejach. Nawet tuszu nie miałam. W sumie używałam tego stempla rzadko i tylko na tyłeczkach kartek. 
Ale pomyślałam, że tyle koleżanek Spuchlika w jednym miejscu...grzech nie użyć ;) 
Zielone i żółte ecoliny, taśmy washii i króliki i ot - moje radosne życzenia dla Was!
I couldn't stop myself but to make those quick and cheerful Easter cards for you - yes, for you! So many little rabbit friends of my Spuchlik, how couldn't I use them? It's my first stamp, bought long before my blog, making cards...long before falling so much into this world ;) I even had no ink. I remember I used this stamps for the back of my cards ;) Green and yellow ecolines, washii tapes and cheerful bunnies make those cards work enough, don't you think? :)

Dobrych świąt! Niech to będzie dla Was piękny początek wszystkiego.
Have a great Easter you all!



Ach! Cudny Spuchlik szydełkowy od Vairatki ;) :**
And this gorgeous crochet bunny is from Vairatka ;)





Ukochy wielkanocne!
Easter hugs!






3 komentarze:

  1. Spuchlik się sklonował :)
    Świetny stempelek. I kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na te święta życzę Spokoju, życzliwości i szczerego Wesołego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  3. cudne karteczki i przeurocze zajączki! pozdrawiam poświątecznie :)

    OdpowiedzUsuń