sobota, 4 listopada 2017

#286 Sto lat tygrysie! Kartka urodzinowa

Witajcie!

Z wielką niecierpliwością czekałam na premierę stempelków urodzinowych Studio Forty Design. Głównie dlatego, że jeden zestaw rysowałam ja  - o TEN ;) Jak to ja, musiało być raczej dziecinnie i słodziakowo. Gdy je dostałam do ręki to myślałam, że pęknę z dumy! Od razu postemplowałam sobie arkusze papieru akwarelowego i mam je pokolorowane, niemniej...do dziś nic nie zrobiłam. Nie było jak. Ale no wreszcie! Zrobiłam. Kolejną ultra prostą karteczkę na urodziny dla małego tygrysa. A sto lat życzy mu cała poukrywana banda kocisków ^^

Do jej zrobienia użyłam przepięknego arkusza z kolekcji "Moonchild" Piątku Trzynastego i Studia Forty. I stempelków. I....tyle. 
Co myślicie o takim minimalizmie?






Ukochy!

M.




14 komentarzy:

  1. Magudo- z całego serca gratuluję powołania do życia stempelków!!! To naprawdę powód do dumy!!! Nie ukrywam, że ja wciąż czekam na Spuchlinki:-) Buziami trzymam kciuki, żeby MOJE marzenie kiedys się spełniło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hubko Szalona! :* Nie wiem, co Ci powiedzieć. Na razie nie mam planów. Ale to nie znaczy, że nie warto trzymać kciuków :*

      Usuń
    2. aaa..nie napisałam nic o kartce- rewelacja! I to kolorowanie!

      Usuń
  2. Oj Ewciu ,nie muszą być Spuchlinki mogą być zwierzęce słodziaki -prawda ? Piękny stempelek zaprojektowałaś ,idealny na kartki dla dzieci ,ale i mężczyzna pewnie by się ucieszył ;-D Kartka fantastyczna !!! Pozdrawiam serdecznie :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna jest ta kartka! A te stempelki są rewelacyjne :) one same robią całą kartkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie "miodzio"!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartka jest fantastyczna i zachwyca właśnie tym minimalizmem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam taki minimalizm i bardzo mi się podobają tygryski <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest przeurocza :)
    W ogóle cudne te stempelki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Go tiger! Bombowa kartka, cuuudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ ja tu lubię zaglądać! :-)
    Już podziwiałam te tygryski na blogu Studio Forty, ale mogę się jeszcze trochę pozachwycać, a co tam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję stempelków są rewelacyjne :) Kartka jest bombowa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podoba :)
    Ale widzisz, odpowiadając na Twój komentarz u mnie - tak to jest z tymi stylami ;) ja nie umiem tak jak Ty, prosto i na temat - zaraz bym dodała a to warstwę, a to tekturkę. No i kwiatem, Bez kwiatka ani rusz ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zabawne te tygrysy, a karta super:) Jakby całe stado 100 lat śpiewało:)

    OdpowiedzUsuń