sobota, 21 października 2017

#285 Jesteś - scrapowy layout

Hej hej!

Tak mi tęskno do scrapów! Oglądam sobie w internecie różne scrapy, najczęściej z lat 2012-2014 i tak mi się szalenie podobają i tak mi się chce coś zrobić. No, ale ma się priorytety :) 
Udało mi się jednak skleić coś bardzo, ale to bardzo prostego. Trochę może wstyd. Zresztą, czuję, że wyszłam z wprawy (jakbym w tej wprawie była haha!). Niemniej cieszę się.

Dodatkowo mam małą miesięcznicę, więc złożyło się idealnie!

Użyłam tu papierów ze Studia Tekturek i jakiegoś czerpanego no-name'a. I w sumie tyle. Kropelki ecoliny, gwiazdki, pismo ręczne. Nie mogło być chyba mniej...;)
Cytat z Haliny Poświatowskiej.








Zrobiło się słotno, mgliście i mokro. Czas na kubki kakao i kocyki, prawda? 

Uciekam do moich domowych spraw, a Was ciepło i tęskniąco pozdrawiam!

Ukochy!
M.



10 komentarzy:

  1. Zdecydowanie nie nazwałabym tego wyjściem z wprawy :) Jest pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  2. To właśnie sęk w tym, żeby umieć zrobić tak, żeby było mało, ale nie za mało .... czy jakoś tak 😜 Ja uwielbiam proste rzeczy. Są naj! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniej? Więcej? Niee... jest idealnie! Niczego więcej nie trzeba :) achh jak ja lubię Twoje scrapy, ich minimalizm w formie ale maksimum tresci :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczny jest, mówi wszystko, no i ten piękny cytat ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny jest. Ma znaczenie, ma uczucie, ma wygląd. Wszystko ma :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Po cóż więcej, skoro jest już wszystko? Doskonale!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny..Uwielbiam kiedy treść jest zgodna z formą;) tutaj przecudnie pokazałaś delikatność, czułość i miłość..to jest takie dyskretne, nienarzucające się, naprawdę coś pięknego:)

    OdpowiedzUsuń