niedziela, 14 stycznia 2018

#293 Urodzinowo // On Birthday

ten post miał być wczoraj, ale z różnych względów się nie pojawił; zresztą, ta praca też miała powstać wczoraj. Miała być inna. Czarna, z dodatkami. Ale wczoraj było wczoraj. A dzisiaj jest dzisiaj i praca też jest inna. Nie żałuję. Nadal jest moja, chociaż.....obserwuję na Instagramie dwie artystki i robią tak piękne art journale, że brak mi słów (KLIK i KLIK). I obie mnie zainspirowały, sama nie wiem, którą zliftowałam. Myślę, że obie i jeszcze w dodatku powstało coś mojego, mam nadzieję.
Z wszystkich kreatywnych prac to właśnie art journale i kolaże jest mi obecnie najłatwiej robić. 
this post was supposed to be yesterday, but it didn't worked out for so many reasons. This page also was supposed to be different, with black gesso and only a few color splashes. But yesterday was one day ago, and today is another day. And today I made this page with so many different words in my head. I don't regret, it's still mine....however I follow two great artist on Instagram, they both make such inspiring art journals I can't tell which one inspired me most (see here: CLICK and CLICK). Both I guess. I just hope this page is still mine in overall. Art journals seem to be the best crafty way for now for me.

To mój urodzinowy wpis art journalowy (nie, to nie dziś ^^). I brzmi mi w głowie ukochana piosenka w lat licealnych. 

This page is my birthday page (no, it's not today). And in my head  I still hear the text of my highschool fav song :)


"If your hope scatter like the dust across your track
I'll be the moon that shines on your path

If that's the only place where you can leave your doubts
I'll hold you up and be your way out"











Ukochy! 
Hugs!
M.



9 komentarzy:

  1. Jak to jest? Tobie wystarczy farbka i kawalek papieru i jest cuuudo! Zazdraszczam Ci tej umiejętnosci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nie nie. To nie tak. To tylko wygląda tak prosto. W sumie jest, no dobrze. Ale zanim powstanie to co się człowiek nachodzi, namyśli....ojoj.

      Usuń
  2. Jest przepiękny a Ty taka romantyczna! Zakochałam się ! Tylko jeszcze nie wiem w czym. W całości i w kazdym detalu, a to Twoje zdjęcie jest jak wisienka na torcie. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyszłam, zobaczyłam... zachwyconam!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny wpis. Dający do myślenia...

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie. Po prostu pięknie. Zresztą, coś się niedawno zmieniło w Twoich pracach :) I na koniec - wszystkiego najlepszego z okazji nie-dzisiejszych ;)

    OdpowiedzUsuń