poniedziałek, 14 stycznia 2019

#329 Ahoy scrap journal

Witajcie!

Dziś prezentuję kolejną stronę w moim scrap journalu vel art journalu vel travellersie ;) Tym razem na warsztat wzięłam starą fotkę Potomka i jego zapatrzenie w świat. Te jego zapatrzenia zawsze mnie wzruszają, ale też powodują radosne wołania w mojej głowie, typu "uważaj świecie! On już nadchodzi!" ;)
Całość wpisu zrobiłam na materiałach GOscrap, na ich blogu (klik) znajdziecie podlinkowane materiały.
Napis stemplowałam alfabetem od Studio Forty. To jeden z moich ulubieńców! Jeszcze zobaczycie! :)
Uważam, że te mini zwierzaki wycięte z papieru są przeurocze i naprawdę wprowadzają super dzieciowo-książkowy klimat. Niełatwo je wyciąć ze względu na mini rozmiar i wysoką gramaturę papieru, ale warto. ^^







Niebawem zawitam tu z kartkowymi projektami, więc bądźcie czujni :)
Tymczasem mam nadzieję, że forma scrap journalu też się Wam podoba :)

Trzymajcie się ciepło!

Ukochy, 
M.


3 komentarze:

  1. Lubię Twoje wpisy. Nieodmiennie zachwyca mnie dobór dodatków, zdjęc i tekstów. Niby kilka kawałeczków papieru a taaaaki efekt :)
    P.S. taaaaki = WOW :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne! Ja też lubię Twoje wpisy - poczytać i pooglądać. Są szczere i o czymś, to jest świetne. Papier też niedawno cięłam na małe elementy - dużo pracy, ale efekt wart wysiłku!

    OdpowiedzUsuń