sobota, 14 marca 2015

#21 Cekinowa kartka

Ten diament chciałam zrobić już dawno, ale nie mogłam znaleźć bezbarwnych cekinów. Wiedziałam, że mam, ale schowały się i za nic nie chciały być znalezione :D Już się poddałam i miałam zrobić coś z różowymi cekinami, choć dużo mniej chętnie. Ale gdy już miałam wszystko gotowe do nowej koncepcji oto znalazły się w glorii i chwale, bo to one mają być użyte, a nie jakieś różowe, phi :D

No i kleiłam te cekiny. I kleiłam. I kleiłam :D 
Jak nie lubicie dłubaniny to lepiej nie zaczynajcie. Czułam się jak chirurg albo złotnik.
Użyłam papierów Studia Tekturek. No i musiałam przemycić moją ulubioną rozetkę :D

Kartkę zrobiłam pod wpływem wyzwania Kobieco, a bez kwiatów!, które trwa do dzisiaj na blogu Projekt Wagi Ciężkiej. Od razu chciałam coś zrobić z hasłem lśnij/shine/sparkle ;) To takie wszak kobiece i glamour, hehe :D

Zgłaszam moją, bardzo prostą jednak, karteczkę na wspomniane już wyzwanie ^^
Kobieco, a bez kwiatów :D




Prace innych dziewcząt i samo wyzwanie znajdziecie o tu.




Pozdrawiam weekendowo!




2 komentarze:

  1. zauroczyła mnie! świetny pomysł :) dziękujemy za udział w wyzwaniu PWC! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń