czwartek, 19 marca 2015

#22 Szóste urodziny Art-Piaskownicy~

"Life is short.
If there was ever a moment
to follow your passion
and do something
that matters to you,
that moment
is now."


To hasło przewodnie wielkich uroczystości Art-Piaskownicy, która obchodzi swoje 6 urodziny. Z tej okazji cały zespół projektantek zorganizował przednią zabawę z tyyyyloma nagrodami, że trudno się nie skusić ;)
Skusiłam się i ja. Sami zresztą zobaczcie o tu :)
Przejrzałam wszystkie blogi, część już znam i często bywam, a niektóre na szczęście zobaczyłam :D
6 lat to naprawdę sporo czasu, pracy, ogrom wspaniałych inspiracji, serducha, pasji, kreatywnych spotkań i wyzwań. Życzę Art-Piaskownicy i całemu DT, by dobra passa trwała, a każde kolejne urodziny mogły być okazją do jeszcze większego świętowania! :)

                                        

Dobra robota Art-Piaskownico ;)


A ja pędzę do swojego kącika, 
Pozdrawiam!


2 komentarze:

  1. świętowanie świętowaniem, ale hasło to trzeba poprawić ;) musiałaś ominąć jednego bloga. nu nu nu nie ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tjaaa...człowiek ma wszystko pootwierane a i tak coś wypadnie..Dzięki :*

      Usuń