środa, 26 sierpnia 2015

#81 La Pettite

To jeden z moich ulubionych ostatnio projektów. 
Szukałam wesołego stempelka dziewczynki kosmonautki, niewiele znalazłam, ale za to jeden jest taki AKURAT :D
Może już wiecie, ale uwielbiam motywy kosmiczno-astronautyczne ;) (oprócz morskich ^^) i wszelkie gwiazdy, rakiety, planety przyciągają moją uwagę.
Kartka jest duża, całe A5, środek czeka na wypełnienie radością i gratulacjami przez znajomych Taty małej Patik. Mam nadzieję, że ilekroć spojrzy on na kartkę, uśmiechnie się do siebie i do swojej małej córeczki przybyłej właśnie na Ziemię :D







 A tu tyłeczek kartki, równie ważny i kontynuujący przybywanie na Ziemię Małej Patik :D Czyż nie jest super słodka? :D


Z pewną nieśmiałością zgłaszam pracę na wyzwanie stempelkowe do scrapki.pl
Digi stempelki wykorzystane tradycyjnie, ale za to...kosmicznie :D



A jeszcze dodam, że przy wymyślaniu koncepcji bardzo pomocna była mapka z Kwiatu Dolnośląskiego z aktualnego wyzwania i nią się sugerowałam (tą z prawej). Dlatego i na to wyzwanie zgłaszam moją małą Patik :D


Ukochy dla Was!


9 komentarzy:

  1. Fantastyczna jest :) aż mi ciężko stwierdzić co ma fajniejsze - przodek czy tyłeczek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No po prostu kosmos! Przesłodka jest! Jakbym taką kartkę dostała, to cały czas by na honorowym miejscu stała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale czad
    Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego
    Dobrosława DT

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba! super jest :D Dziękuję za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczyna kosmonautka, tak! :) Bardzo ładna karteczka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna interpretacja mapki. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego i życzymy powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń