piątek, 13 maja 2016

#197 Celebrate my coffee time ^^

Odstawianie kawy trwa (dziś wypiłam tylko jedną!), ale jakoś temat wraca :) 
Dziś zapraszam na świetne, majowe wyzwanie w Bee Scrap - KLIK -  gdzie nasz wesoły zespół przedstawia różne inspiracje :)
Temat jest dowolny, a ja znów obracam się w kręgach layoutów :)
My coffee detox is still ontop (today I drank only one!), but the topic itself comes back to me :)
Today I'd like to invite you to a great spring challenge on Bee Scrap blog - CLICK - where our cheerful team is presenting diverse inspirations :) The topic is anything goes, and I chose to make another layout:)

Parę lat temu byłam z wizytą w UK, dużo kawy siorbałam. Każdy kubek to była celebracja, ale wiecie jak to jest, w dobrym towarzystwie, to zawsze jest celebracja :)
A few years ago I visited my friend in the UK, I drank lots of coffee there :) Every cup, every sip was a celebration, but you know that in good company everytime is celebration :)







Wykorzystałam tu kilka papierów Bee Scrap (ten, ten, ten i ten), sama postemplowałam starą, pożółkłą kartkę i dodałam tylko kilka napisów i jakieś drobiazgi. Chcę się nauczyć robić super minimalistyczne LOsy i takie fajnie ciapane też. Także jest co robić i co ćwiczyć :)
I used here a few of Bee Scrap papers (this, this, this and this), I stamped also some old, yellowish paper, added some sentences and a few embellishments. But what I really want ot learn is to make a super clean and simple white minimalistic layout and another, very splashy one. So you see, there's lot to practice :) 

Zapraszam do zabawy. Bardzo bym chciała widzieć tam różnorodne prace :) Zawsze z ogromną ciekawością oglądam :) Join to the challenge! I'd love to see some diverse, interesting works :) I always enjoy popping to your blogs and see what you created :)

Ukochy weekendowe!
Weekend hugs for you!


7 komentarzy:

  1. Kaaawa! Wszystko co z nią zwiazane jest super :) a na poważnie to lubię Twoje LO własnie za ich papierowość i minimalizm:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^^ Wciąż jakoś tak stają mi okoniem te layouty, no, ale trzeba ćwiczyć. Też lubię papierowe, choć podobają mi się niektóre z mediami. Zobaczymy.

      Usuń
    2. Niektóre mediowe są fajne. Niektóre nawet mnie zachwycają. Ale teraz prawie każdy eksperymentuje z mediami więc tym bardziej zwracam uwagę na takie papierowe :)

      Usuń
  2. Oj Ty kawoszko :) Podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  3. Super - ja zdecydowanie od mediowych wolę papierowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. na prawdę fajnie wyszło! super praca!

    OdpowiedzUsuń
  5. cudny! świetnie dobrałaś dodatki :) w sumie nie masz co ćwiczyć, bo już umiesz :D

    OdpowiedzUsuń