środa, 8 czerwca 2016

#205 Ślub w malwach

Witajcie :)

Mam teraz bardzo dużo prywatnych spraw na głowie, tych wiecie, z cyklu Nic-Innego-Się-Nie-Liczy i dlatego mnie tak mało. Zresztą, trochę nie miałam serca do kartek ani niczego scrapowego. Choć to już tak głęboko we mnie tkwi, że i tak coś tam albo koloruję albo testuję sobie jakieś wzory.

Nie wiem, czy widzieliście już nową kolekcję Bee Scrap - Babciny Ogród; ja już mam papiery w rękach i zaczynam z nimi pracować :) Kwiaty to nie do końca moja bajka, ale...kto wie ;) Malwy zawsze mnie nastrajały pozytywnie, kojarzyły się z letnim dniem, spokojem i ciszą. Cieszę się, że trafiły do kolekcji. Szalenie podobają mi się błękity chabrowe i  jaskry, w ogóle cały arkusz ma coś w sobie z letniego deszczu :)

Dziś chciałam pokazać kartkę ślubną :) Z malwami. Niby na księżycu, ale jakoś tak swojsko, prawda? :)

Premiera papierów już niebawem, a przedpremierowo będzie je można kupić w najbliższą sobotę na zlocie w Warszawie. Zapraszam do stoiska, powinnam i ja tam być :D :D 



Ukochy dla Was!



4 komentarze: