poniedziałek, 13 czerwca 2016

#206 W deszczu maleńkich żółtych kwiatów

Dziś wielka sklepowa premiera nowej kolekcji Bee Scrap Babciny Ogród, w której Maguda maczała paluszki. I jest tam arkusz, który jako żywo gra mi w sercu jedną melodię...(o tę - KLIK). A przy okazji premiery sklepowej ruszyło też tematyczne wyzwanie (KLIK). Myślę, że wielu może się spodobać :) 
Ja zrobiłam pracę po swojemu :)






W sobotę i ja byłam na zlocie (9 Ogólnopolski Zlot Scrapbookingowy), gdzie prowadziłam Make&Take sponsorowane przez Bee Scrap - relacja niebawem, wypatrujcie :) Bardzo dziękuję wspaniałym dziewczynom, które zrobiły prześliczne tagi, tak różnorodne, właśnie z nowej kolekcji kwiatowej :) Mam nadzieję, że się Wam wszystkim podobało. Na zdjęciach widziałam sporo uśmiechów, zobaczycie i Wy ;) 

Buziaki i do zobaczenia następnym razem :*
Ukochy, 

2 komentarze: