środa, 22 czerwca 2016

#209 The small pieces

Cześć, mam dziś kartkę ze stemplem, który kocham bardzo, a mam go od niedawna, bo od zlotu. Ten gentlemen jest wspaniały i straciłam dla niego głowę :) 
Takie kartki lubię robić bardzo. Trochę ecolin, jakieś bazgroły, sentencja, która mówi najwięcej i cuuudny stempel.
Dobrze się złożyło, bo takie wyzwanie jest na Diabelskim Młynie od dziś i to właśnie to wyzwanie było impulsem do zrobienia tej kartki. 
Moja faworytka ostatnio :)
Żeby nie było zupełnie bez papieru scrapowego (co mi zupełnie nie przeszkadza tak ogólnie), wykorzystałam ścinki z desek chabrowych od Bee Scrap.

Zapraszam do wyzwanie w Młynie :) Bawcie się z nami, stemple są fajne :)




Ukochy!




4 komentarze:

  1. Stempel rewelacyjny ,tło również :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jeszcze zapraszam na krótki ogląd wykorzystania nagrody od Ciebie ;-))) ewinkawkrainiepapieru.blogspot.com/2016/06/skadak-ze-spuchlinka.html

      Usuń
  2. Świetna dżentelmeńska karteluszka :)

    OdpowiedzUsuń