niedziela, 18 września 2016

#237 Because I said so! ATC

Witajcie :)

Z okazji gościny na blogu sklepu ZieloneKoty.pl zrobiłam kilka ATC ze stemplem Viva Las Vegas Stamps z miłą panią, do której bardzo mi pasował mocny, wyrazisty kolor :) Wykorzystałam papier do akwareli i tło zrobiłam ecolinami, trochę pociapałam gesso z maską w grochy i postemplowałam brzegi stemplami z tłem. Pani jest bardzo miła, szczera i bezpardonowa. Czasem trzeba taką być ^^ A w zasadzie to ważna cecha, by nie dać się wbić gdzieś w ziemię. Także zagościła i cóż. Na razie ona mówi jak jest ;)





Mirelli z ZieloneKoty.pl bardzo dziękuję za gościnę. Jej stemple to coś, co Spuchliki z Magudami lubią najbardziej :)

Miłej niedzieli :)

Ukochy, 

M.




7 komentarzy:

  1. Stempelek znam- jest superowy- prace świetne! Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  2. EKSTRA !!!
    stempel i koloru super.
    Prawie widzę jak tłumaczy jakiemuś biedakowi ze to ona ma rację i koniec dyskusji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znakomite! Super! Ślę moc pozdrowienia - Gosia/Peninia♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne!!! a te kolory boskie :) Uwielbiam Twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta pani, ten napis, te zdecydowane kolory- wygląda spójnie :) Różowy i czerwony? Jak one ładnie się łączą- nie spodziewałabym się!

    OdpowiedzUsuń