sobota, 7 października 2017

#284 Kartka na roczek

Witajcie!

Na facebook'u kilka dziewczyn się skrzyknęło i zorganizowało świętowanie Dnia Tworzenia Kartki. Wydarzenie można znaleźć pod nazwą Polski Card Making Day i powiem Wam, że kuszą i kuszą.  Świętowanie trwa na całego, co godzina zadawany jest nowy temat i naprawdę trwa zabawa :) Jak obserwuję i tematy zadań i powstające prace, to aż się wzięłam i szybko w chwilach zabawy potomka skleiłam kartkę na roczek. Mogłam, bo już kiedyś dawno pocięłam elementy. Żałuję, ale chyba nie dam rady zrobić kolejnych. Ale jeśli Wy możecie to idźcie i się bawcie! Jest fajnie! 

Moja kartka powstała przy pomocy papierów Studio 75 (letnia kolekcja) i Bee Scrap. Do tego digi stempel od Mo Manning pokolorowany kredkami akwarelowymi i stempelek z napisem od Studio Forty Design.








Bawcie się dobrze!

Ukochy!

M.



6 komentarzy:

  1. świetna i jaka piękna kolorowana dziewczynka! cieszę się, że znalazłaś choć chwilę na kartkowanie, choć wierzę, że to mogło być dość ekstremalne ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna :-D Rozbraja mnie zawsze ten konik ;-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorujesz genialnie1 Całość tez ekstra...hmmm...powtarzam się?;-D POzdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudnie! Uwielbiam Twoje kolorowanki :) No... robienie przy maluchach jest ciężkie, na granicy niemożliwego :) Ja przy moich to tylko wieczorem coś mogę zrobić, o ile mam jeszcze siły :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna jest! Też uwielbiam Twoje kolorowanki, zawsze je podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń