wtorek, 2 czerwca 2015

#47 Wesoła pocztówka dla przyjaciółki ^^

Hej hej! W 123 Scrapuj Ty ruszyło wyzwanie, którego temat miałam przyjemność podsunąć i wykonać do niego pracę :)
Strasznie dużo frajdy mi sprawiła. Lubię robić kartki bez okazji, lubię robić kartki bez bukietów i bez nadmiaru wycinanek. Lubię robić kartki wesołe. Miała być pocztówka, ale....ja muszę tę kartkę wysłać i muszę mieć miejsce do wpisu. Dużo miejsca :D
Jak się Wam podoba?







Zobaczcie, co przygotował zespół Projektantek na blogu 123 i bawcie się tematem do 16 czerwca :)


No właśnie - mamy już czerwiec! Krótkie noce i nasycenie zapachów! U mnie na ulicy istny szał zmysłów :)

Edit:
Po tym, jak zdobyłam kolejne misiowe stempelki dorobiłam -  w moim przekonaniu - całkiem zgrabny tyłeczek tej karteczce. Zobaczcie sami:

Co prawda, papiery użyte są inne, ale starałam się zachować pewną jedność ;)


A tak wygląda i front i tyłeczek ;) Czyż nie są sympatyczne? :)



Pozdrawiam Zaglądaczy!

5 komentarzy:

  1. no i brawo! piękny temat wyzwania.niby prosty, ale jednak nie tak do końca. szkoda, że nie zdążę się z tym zmierzyć. termin nijak nie pasuje. kartka świetna. a "hello friend" to co to? karta do PL?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha! Tak, karta do PL :D W ogóle potraktowałam to jak małe LO :D :D
      Szkoda, bo temat fajny i może wiele tu wymyślić. I wreszcie bez kwiatów ;)

      Usuń
  2. Prosta, wesoła, energetyczna i coś w sobie ma... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A to jest moja ulubienica ,,,,,, zakochałam się w tej wersji kartki :) bombaaaaaaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba też tą najbardziej lubię :)
      Dzięki.
      Jeju, ile miłych słów ^^

      Usuń