poniedziałek, 15 czerwca 2015

#51 Summer chillin'

Nie przepadam za motywami owoców na papierze. Nie lubię przepiśników i notesów z jakimiś truskawkami, wiśniami itp. Dlatego dość jestem zaskoczona pomysłami, jakie chodzą mi po głowie, a potrzebowałam do tego właśnie owoców. I to nie jakichkolwiek. Najlepiej cytrusowych i orzeźwiających :D Dlatego kolekcja Bee Scrap  Tutti Frutti spadła mi z nieba i mogę sobie wycinać kiwi i cytrynek do woli :D
A potem ujrzałam mapkę w Scrap Map i szybciochem, choć mam inny projekt na biurku, skleiłam coś radosnego i mojego ;) Ba, nawet dziewuszkę w błogostanie udało mi się szybciochem namalować :D

Czyż nie kojarzy Wam się z pełnym chilloutem? Pełne zanurzenie w smakach lata :D (albo drinkach, jak to skomentował Domownik Drugi)





Zgłaszam do Scrap Map z superową mapką #68 ^^


I jeszcze do Craftowego Ogródka na wyzwanie z rysunkiem (tutaj własny) :D


I jeszcze na owocowe wyzwanie do Bee Scrap :)


I uciekam do innych zajęć :D
Słoneczności!



11 komentarzy:

  1. Oj tak, kojarzy się z latem i wolnością! Mega pozytywna :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak, kojarzy się z latem i wolnością! Mega pozytywna :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialna praca!!! Pełen luz i pełne lato :) super, że sięgnęłaś po pszczółkowe - owocowe papiery :) dziękuję za udział w wyzwaniu Bee Scrap!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna, typowo letnia :) Dziewczynka jest fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie energetyczna praca. Poczułam się przez moment jak na wakacjach... Mimo mżawki za oknem. Dziękuję za udział w wyzwaniu Bee Scrap!

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodki odlot. Dziękuję za udział w "Owocowym wyzwaniu" Bee Scrap.

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacja! Nie można tego ująć inaczej- Summer Chillin! No i te pszczółkowe owocki prezentują się tu bombowo!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Bee Scrap :)

    OdpowiedzUsuń