piątek, 24 lipca 2015

#65 Wakacyjny lift

Witajcie!

Ja się bawię świetnie i przesyłam pozdrowienia :)
Są one inspirowane najnowszym wyzwaniem w Diabelskim Młynie, gdzie zapraszam po garść inspiracji i wytyczne :)


Liftowana karteczka to wspaniała i delikatna kartka Nats.




A mój lift.....
Hm, nie wiem jak Wam to powiedzieć, ale jestem na urlopie i nie mogłam zrobić innego....;)

Ponieważ gdyż:



Aż się prosi, by kartka poleciała na wyzwanie do Craft Passion "Wakacyjna pocztówka" :D, do Bee Scrap na wyzwanie wakacyjne i do Project Prezent na żółte wakacje :)


   


Pozdrawiam serdecznie!









9 komentarzy:

  1. Kwintesencja wakacyjnego szaleństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Po kartce widać, że wakacyjna zabawa na 102! tak trzymać :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Passion.

    OdpowiedzUsuń
  3. cóż za radosna karteczka :) urlop jak nic musi być udany! :D dziękuję za udział w wyzwani Bee Scrap :) Karolina

    OdpowiedzUsuń
  4. Wakacje na całego! A kartka urocza, no i przede wszystkim baaardzo wakacyjna. ;) Dziękuję za udział w wyzwaniu Bee Scrap :) Kasia

    OdpowiedzUsuń
  5. Wesoło, radośnie, wakacyjnie! Oto chodzi!!! Dziękuję za udział w zabawie Bee Scrap :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale super! taka radosna i wspaniała!
    Dziękuję za udział w wakacyjnym wyzwaniu Bee Scrap! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wesoła, urocza i pełna wdzięku :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu Project Prezent, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie pokolorowana dziewczynka :D Dziękujemy za udział w naszym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń