czwartek, 29 października 2015

#116 Story of my life...

....to temat najnowszego wyzwania w Diabelskim Młynie.
Wyzwanie trudne, osobiste, siłą rzeczy raczej wyimkowe.
Najpierw myślałam o albumie, ale...no nie zdążyłam, przyznaję. Zatem potem, zamiast tego postanowiłam zrobić layout z kolażem zdjęć. Z różnymi przygodami udało się wydrukować zdjęcia (nie idealnie, niestety), przy okazji powspominać, bo każda kawa to osobna historia :)
Papieru scrapowego nie ma tu dużo, ot jeden szerszy i jeden węższy pasek. Są plamy ecolinowe w rogach (ale je mało widać). Niewiele ozdób, bo i tak jest kolorowo i nie chciałam sobie zresztą przysłaniać zdjęć :P
A w głowie mi brzmiała piosenka, której słowa, sparafrazowane, są głównym tekstem dla mojej story ;)


...is the topic of the newest challenge in Diabelski Mlyn.
It's not an easy challenge, quite personal and quite ..scrap-like ;)
At first I wanted to make an album, but couldn't make it on time to be honest. Then, I thought about some layout with photo-collage. I had some adventures while printing the photos (they are not ideal, you know) and some nice memories..Every coffee has its own story :)
I didn't use much scrap paper, only two stripes. I did some ecolin's stains, but hardly visible here. I didn't use much embelishments, the photos itself are very colorful and rich. And I didn't want to cover them ;)
And in my head I had this song ("thousands of coffees drank together/one thing I know for sure/I don't want to drink them/without you" -those are not the exact words from the song, only some ;)

 Tu troszkę widać te ecoliny ;) Here you can see a little ecolins ;)



Jest i Maguda ;) Maguda's here! :)


Skuście się i Wy. Można wiele pięknych rzeczy sobie przypomnieć.
Join us with this challenge. So many beautiful things you can bring to life :)

Ukochy!
Hugs!

19 komentarzy:

  1. Ale cudowne ! I tekst piosenki, którą bardzo lubię oczywiście genialnie zmieniony, żeby było tematycznie ;) Jestem pod wrażeniem <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I nadal zostają w rytmie ;)
      Dzięki :D

      Usuń
    2. A czas wyzwania szkoda, że taki krótki, bo mam zamiar stworzyć moje pierwsze LO na 2 rocznicę moją i mojego chłopaka, ale to dopiero 17.11, a jak wcześniej wstawię na bloga to nie będzie niespodzianki :D A do tego wyzwania pasowałoby idealnie ;) no, ale cóż, spróbuję szczęścia innym razem :D

      Usuń
    3. Zrób jakąś próbę może. Z przyjaciółmi czy coś ;)

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Bardzo bliskie memu sercu jest Twoje poczucie estetyki :)
    ...najczęściej jest tak, że wiem jak chcę żeby coś wyglądało, ale albo nie umiem tego opisać albo zrobić, a u Ciebie zawsze jest to wszystko do obejrzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojeju, dziękuję! To jest bardzo miłe, co piszesz...

      Usuń
  3. Fajne. Bardzo fajne. I coś w tych kawach jest. Łączą ludzi i najciekawsze rozmowy są właśnie przy nich :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne. Bardzo fajne. I coś w tych kawach jest. Łączą ludzi i najciekawsze rozmowy są właśnie przy nich :)

    OdpowiedzUsuń
  5. lowam to LO! podziwiam za zmieszczenie tylu miejsc na jednej kartce :D w moich albumach jest nieraz mniej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo...trochę się martwiłam tym rozmieszczeniem zdjęć :D Ale jakoś poszło ^^
      A zdjęć...no, jeszcze trochę jest :D

      Usuń
  6. Dawno nie widziałam tak fantastycznego scrapa z dużą ilością zdjęć! Świetne foty, super temat i jego ujęcie - na pewno będzie doskonałą pamiątką! Dużą sztuką jest aranżacja wielu zdjęć, udało Ci się to znakomicie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Bardzo mnie cieszy Twoja opinia :)

      Usuń
  7. Tyle zdjęć na jednym kawałku papieru, kolorowo, ale jednak romantycznie i właściwie w samo sedno. Cudowne i już!

    OdpowiedzUsuń