poniedziałek, 4 lipca 2016

#211 Makowa fashionistka :)

Ostatnio pisałam o temacie na gościnny post w Kolorowym Jarmarku (TUTAJ). I  pisałam też, że mocno mnie zainspirował. Widziałam w głowie pewien rysunek, który może w końcu uda mi się zrealizować, ale na tę chwilę udała mi się jedynie dziewczyna w takim spuchlinkowym stylu. Makowa-modowa :) Przekładka na czerwiec w moim notesie.
Last time I was writing about the guest designer's task for Kolorowy Jarmark (HERE) and how it inspired me. I had some image in my mind and maybe someday I will be able to draw it properly, but for now it's just another my-type-of-girl. Poppy fashionist :) My June cover in notebook.





Kolorowałam akwarelkami Białe Noce.
Colored by White Nights watercolors.

Miłego poniedziałku, 
Have a nice Monday,




8 komentarzy:

  1. Przekładka rewelacyjna, dziewczyna cudna! Piękna praca.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach alez ona ma cudna kiece!!! Tez taka chce!!!! Kiece rzecz jasna :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to bym i kiecę chciała i samą przekładkę też bo jest śliczna :)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Co bym oddała za takie umiejętności rysownicze- makowa panienka do zakochania!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń