wtorek, 12 lipca 2016

#213 Ślubna //Wedding card

Dziś kolejna ślubna karteczka z moją ulubiona parą, tym razem na księżycu. Zdjęcie też niestety, podobnie jak ostatnio, robione na szybko i efekty są jakie są, ale coś tam widać. Tym razem połączyłam papiery Galerii Papieru, pasują mi tu do siebie bardzo :)

Today another wedding card with my favourite couple, this time on the moon :) Unfortunately the photo was taken on a rush, so the efect os not quite good, but still I hope you don't mind. Here I matched two papers by Galeria Papieru and I think thet go well together in this project.



 Środek typowy dla mnie, z kieszonką na ślubne conieco.
The inside of the card typical for me, with a little pocket for a little wedding extras.


Tyłeczek :)
And the back :)


Miłego wieczoru!
Have a nice evening!



2 komentarze: