środa, 6 stycznia 2016

#149 Pierwsza kartka

Diabelski Młyn wciąż się kręci, w dodatku z nowymi osobami na pokładzie! Zobaczcie koniecznie, jaki wspaniały zespół nam się zrobił (----> KLIK) Jestem szczęśliwa będąc z takimi zdolnymi dziewczynami w jednym młynie ^^
Dziś fantastyczne wyzwanie kolorystyczne zaproponowane przez Karolinę, mega piękne.
Nie było mi łatwo ruszyć jakoś kreatywnie po tej długiej przerwie, ale w końcu zainspirowało mnie to piękne zdjęcie paletkowe.


Our Diabelski Mlyn blog is still on the go, now even more with a few new great designers on board! You MUST check our new wonderful team (----> CLICK). I am so happy to be a part of such a wonderful and creative team ^^ Today we started new challenge, color pallette made by Karolina. It's sooooo amazingly beautiful! It wasn't easy after this long holidays to start all the crafting, but the inspiring photo was just the blink I needed :)

Paletka:
Colour Pallette:


Zdjęcie:
Photo:

I moja karteczka :) And my card :)




Zapraszamy do zabawy :)
Join us to the play! :)

Ukochy! Hugs!



4 komentarze:

  1. Szalenie mi się podoba Twoja karteczka :) Złota serwetka, piórka... mmmm idealna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  2. paletkowe zdjęcie jest faktycznie inspirujące, fajne kolory. kartka też nie byle jaka! piórka są fajne .... takie jakby je z lekka wiatr powiał :) a diabelska ekipa .. no no ... zdolna, fakt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. aaaa kocham tę kartkę ! zdecydowanie przenosi mnie do krainy marzeń, tylko patrzeć i patrzeć... <3

    OdpowiedzUsuń