wtorek, 5 stycznia 2016

#148 Time

Witajcie! Hello!
Nowy Rok, nowy początek :)
Styczeń to dla mnie miesiąc szczególny. Zaczyna rok, niesie obietnicę realizacji tego wszystkiego, o czym się marzy i co się planuje. Jeszcze nie zmęczył. Mam swoje własne małe święta, teraz jeszcze Spuchlikowe święto...Mam nadzieję, że podołam wszystkiemu :) Na dobry początek znów zrobiłam layout. Zdjęcie świeżutkie, z 1 stycznia. Stary budzik znaleziony w małej dziurze po budynku. Wszystko ma swoją historię ;)
Znów wykorzystałam grafiki sylwestrowe od Mavelo, papiery z kolekcji Mała Czarna i jakiś stary papier :D Idę za głosem Mru i też postanowiłam w tym roku korzystać więcej z zasobów papierowych, które już mam ^^

New Year, new beginning :)
January is a special month for me. It starts the year, so there's a promise of completion all those things you dream and plan. It hasn't tired yet. I have my own little celebrations, now also with Spuchlikovo...I hope I will manage it all :)
For a good start I made a layout. The photo is very fresh and new, taken on 1st January. It's an old alarm clock found in the hole of some old watermill. Everything has it's story, remember? ;) Again, I used free printables from Mavelo, papers from Little Black Dress collection and some old paper ^^ I follow Mru with her New Year's resolution and I decided to use as much of old paper supplies I have as I can ^^






Wszystkiego dobrego kochani tu-zaglądacze! 
Ukochy ciepłe, ciepluchne! 
All the best for all of you, my dear visitors!
Very very warm hugs!



2 komentarze:

  1. Świetny layout! Bardzo noworoczny ;) Podoba zestawienie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń