poniedziałek, 25 stycznia 2016

#158 Let's have coffee together!

Kochani, zapraszam Was do wspólnego picia kawy :) W końcu deklarowałam się jako kawoholiczka, a jakoś mało jej tutaj, prawda? :) Czas to nadgonić, a okazja ku temu najlepsza. Dokładnie rok temu opublikowałam swojego pierwszego posta i pokazałam pierwszą pracę na blogu. Bardzo przejęta i onieśmielona, bo wcześniej oglądałam blogi i piękne prace wielu zdolnych dziewczyn. Z drżeniem serducha czekałam na pierwszy komentarz. A potem każdy następny :D I wiecie co? Bardzo się cieszę, że nadal tu jestem i że tyle wspaniałych ludzi i miejsc poznałam. Miałam ogromne szczęście, bo w tak krótkim czasie dostałam się do dwóch wspaniałych zespołów projektowych (TU i TU). Ogromnie dziękuję Wam za zaufanie i zaproszenie. Dodało i wciąż dodaje mi to skrzydeł. Zrobiłam całe mnóstwo prac, odważyłam się na layouty, dotknęłam troszkę artjournala, poznaję coraz bardziej to, co lubię i co najważniejsze, odważyłam się znów kolorować i pomaleńku rysować :) To dla mnie bardzo ważne i bardzo pomógł mi w tym blog.
Strasznie się cieszę, że są osoby, które mnie tu odwiedzają i zostawiają po sobie ślad. 
To Was dziś serdecznie zapraszam za kawę :) Nie chciałam robić typowego candy, więc postanowiłam zrobić nietypowe :) Mam dla Was mały prezent, ale bardzo bym chciała, byście używając go, zrobili mi prezenty i wykorzystali w pracy :) A potem podlinkujcie tę pracę tutaj na dole i zostawcie mi jakieś słowo :) Spotkajmy się i poznajmy się. Napiszcie w swoim poście coś o sobie, jaką kawę lubicie? Kiedy ją pijecie? Ile już blogujecie? Jakie scrapowe rzeczy najbardziej lubicie?  Napiszcie, co chcielibyście dostać/zobaczyć, w końcu nie codziennie kończy się roczek! :) Nie musicie zostać obserwatorami bloga, ale miło będzie jeśli zostaniecie lub polubicie fanpage :D Macie czas do Walentynek, a potem moja domowa maszyna kotowata wybierze numerek (a może numerki!) :) I będzie mała niespodzianka :)

Hello dear all! Let's have coffee together :) I declared myself as a coffeeholic, but there's no much coffee around here. It's high time to change it, and there's no better day than today. Exactly one year ago I published my first post as Maguda in Spuchlikovo and showed you my first card. I was all thrilled and excited and nervous that time. I remember watching all gorgeous works in many different crafting blogs and I didn't know whether I should start it. And I remember how my heart was trembling when I got my first comment ever :) And than another one. And another :) And you know what? I'm so happy to be here and that I met so many kind, talented people. I was also lucky to be invited in such a short time to join fantastic design teams (HERE and HERE). Thank you all girls for your trust in me :) This gave me, and still is giving me wingsto spread. I made quite a lot cards, even started to make layouts, I've tried art journals, I'm getting to know what I like and what I want to do, but most of all, I started to colour stamps and to draw again. And this is something very important what this blog has given to me. I'm very happy that there are people who visit my blog, take the time to leave a comment. And today I want to invite you all to have coffee together :) I didn't want to make a typical candy, so I made some kind of my own version of it. I have a small gift for you and I want you to use it and make presents for me and link it below  using the linking tool :) And then please write in your post something about you, do you like coffee? When do you like to drink it? How long are you blogging? What kind of scrap supplies you like the most? What would you like to get? :) You can leave a comment here also :) You don't have to follow my blog, but it would be nice if you do (or fanpage) :) You have time till Valentine's Day. And then one of my cat friends will pick the lucky one to receive something nice :))

Mój prezent dla Was :)
And my coffeelover girl gift for you :)



A żeby Was ośmielić, zrobiłam i ja urodzinowe tagi ze stempelkiem :) A może chcielibyście je dostać? :) To encourage you I made two tags using my digi stamp :)









Nie mogę się doczekać Waszych prac!
Możecie dowolnie sobie wykorzystywać stempelek, ale proszę, podlinkujcie źródło autora :*
I can't wait to see your projects! You may use this stamp in all kind of works, but please, don't sell it as a digital stamp nor as a "traditional" one. And if you use it, please inform  who the author is and link the source :*

To teraz siorb i czekam na życzenia i prace ;)
And now time for a big sip and I'm all waiting for all the anniversary wishes and projects ;)

Ukochy! Hugs!


PS. Zapraszam na wyniki zabawy TUTAJ





97 komentarzy:

  1. Ach jaki sliczny stempelek!

    OdpowiedzUsuń

  2. Wspaniały stempelek! A jakie cudne z nim prace!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna jest!!! I pięknie pokolorowana! A tagi super:D A mnie znasz;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahhaha, super, że Ci się podoba. Miałam mega tremę :D Ach, to będzie uczta, jeśli Ty pokolorujesz :D

      Usuń
  4. Sto lat...sto.... a co tam sto! niech ze trzysta będzie! :D ;) nie miałam pojęcia, że działasz wielbicielko kawy od roku, strach pomyśleć co będzie za kolejny rok bo styl oryginalny i nietuzinkowy <3 życzę wszystkiego co najlepsze!!! <3 poczęstowałam się lalą z kubkiem a co! mam nadzieje, że mnie zmotywuje do jakiejś pracy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale super, dziękuję! Ja już nie mogę się doczekać, co kto wymyśli! :) :)

      Usuń
  5. Stempelek rewelacja! :)
    Wszystkiego najlepszego kawoholiczko ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mialam pytac skąd takie zajebiste stemple bierzesz a tu kopara opadła... Brawo Magda! Lubię Twoją twórczość

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mialam pytac skąd takie zajebiste stemple bierzesz a tu kopara opadła... Brawo Magda! Lubię Twoją twórczość

    OdpowiedzUsuń
  8. Tylko tak dalej! We mnie masz wiernego kibica. Za stempelek zabiorę się na 100%. Jest boski

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak mogło candy być typowe, skoro Ty nie jesteś pierwsza lepsza ;) super to wymyśliłaś. i mimo, że zupełnie nie koloruję to się pokuszę, dlatego, żeś nie pierwsza lepsza :) i gratuluję, nie tyle pierwszego roku blogowania (choć to też sztuka), ale tych sukcesów, tak wielu w tak krótkim czasie! i niech dobra passa trwa i wena Ciebie nie opuszcza. i niech spełnią się te wszystkie Spuchlikowe marzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Slloneczniku! A my też zaraz będziemy mieć rocznicę! Musi być kolejna impreza! :)
      Dzięki za dobre słowo. Jestem bardzo ciekawa, co zrobisz!

      Usuń
  10. Kochana roczek to gruba sprawa :) prawie obchodzisz roczek z moja córuchną :) Twój blog towarzyszył mi od początku mojego blogowania. Jesteś fantastyczną osóbką i ja Ci życzę kolejnych sukcesów, pięknych prac i kolorowanek. I żebyś dalej tak wspaniale inspirowała ( bo zapewne nie tylko mnie inspirujesz) i żeby nam w końcu kiedyś wyszła kawka taka niewirtualna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie kochana, Ty mi towarzyszysz zawsze ^^ pamiętam, jak dopiero co zaczynałaś swojego! A popatrz - Twoja rocznica też będzie niesamowita!

      Usuń
  11. Sto lat, sto lat :) Wszystkiego najlepszego! Twoje stempelki bardzo lubię :) A ten mam nadzieję wykorzystać, jak czas pozwoli, ale udam że w środku jest aromatyczna herbatka :) Tagi Ci wyszły prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Herbatę też kocham :) ale to kawa mnie stawia na nogi :) koniecznie jakoś wykorzystaj! Będzie mi strasznie miło! (A jeszcze czeka mnie rocznica fanpage'a, ale pssssst)

      Usuń
  12. Ale impreza!! Kochana wielu wielu twórczych lat, kolorowych i kawowych!! Masz tak wyrazisty styl, że wszędzie poznam Twoje prace, a na dodatek zawsze ciepłe i fajne teksty...Dziewczynkę śliczną kawową z nieśmiałością pożyczam i obiecuję pracę... Już ją mam w głowie:-) ściskam Cię bardzo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :) starsznie mi miło! Tylko oddaj potem tę dziewczynkę. Pokolorowaną ;)

      Usuń
  13. Właśnie zrobiłam sobie kawkę :) Taką jak lubię, rozpuszczalną z mleczkiem :) Od 2 tygodni piję bez dodatku cukru i choć myślałam, ze takiej nie polubię, bardzo się myliłam :D
    Stemelek jest cudowny, uroczy! I bardzo dziękuję Ci za niego, jak tylko zrobię z nim pracę dam znać :)
    A Tobie życzę wielu sukcesów, szczęścia i spełnienia wszelkich marzeń.
    Gorąco pozdrawiam,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Marta! Ja lubię z mlekiem bez cukru :) W domu mam rozpieszczający mnie ekspres, a w pracy ostatnio piję z przelewowego :) Ale uwielbiam dosypywać...kardamon ^^
      Czekam zatem niecierpliwie na efekty :)

      Usuń
    2. To ja polecam zamiast dosypywać to wrzucić całe ziarno i kawełeczek kory cynamonu :)

      Usuń
    3. Też można :) Lubię cynamon, ale chyba wolę kardamon do kawy :)

      Usuń
  14. Rytualnie popijając kawę o tej godzinie, życzę Ci wszystkiego dobrego na kolejne lata blogowania! Niech twórcza wena nigdy Cie nie opuszcza i dostarcza nam samych radości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Totti, dziękuję! (Rzekła siorbiąc stygnącą kawę) Ty też masz swoją uroczystość, prawda? ;) super!

      Usuń
  15. Gratuluję Roczku i życzę kolejnych cudownych i kreatywnych lat :) dziewczynka z kawusią jest przeurocza :) a Twoje tagi.... mmmm <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniała grafika, zasiadam do kawy, bo też jestem kawoszem. Gratki z okazji 1 roczku. Z przyjemnością będę do Ciebie zaglądać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że jesteś! Rozgość się :) ja u Ciebie też lubię bywać :)
      I zajrzyj wieczorem. Zaktualizuję odrobinkę post :)

      Usuń
  17. No pięknie! Cudowne prace, a skoro już wiem, skąd te stemple - podziw wzrasta. Nie jestem mistrzem stemplowania, chętnie jednak wpraszam się na rocznicową imprezkę :) Pozdrawiam ciepło!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło, że wpadłaś! Super, zapraszam, dziś była dokładka, niczego nie braknie :)

      Usuń
  18. Udało mi się! Zapisałam jako .jpg i wydrukowało mi dobrze, więc będę mogła zrobić art journal z kawową panienką :) Dziękuję za śliczny stempelek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to uf! Czekam na efekty! :)

      Usuń
    2. Dodałam linka do żaby :)
      Bardzo przyjemnie się kolorowało, czekam niecierpliwie na więcej takich pięknych laleczek! (Oraz ewentualnie zapraszam do zabawy w Feminki na blogu UHK Gallery - stempelek będzie pasował idealnie!).
      Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy, dużo pomysłów i radości z tworzenia!

      Usuń
  19. Ktoś musi rozpocząć tę imprezkę kawową ;) Pomyślności Magudo!!!
    Candy świetnie pomyślane, stempelek cudnej urody. Trzymaj tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już Ci pisałam...Jestem tak mega wzruszona! I tak się cieszę! Dziękuję! w sumie sama sobie najlepszy prezent zrobiłam, bo patrzeć, co Wy robicie ze stempelkiem to i emocje i radość i niecierpliwość, by zobaczyć jeszcze i jeszcze!
      Wzrusz!!!

      Usuń
    2. Trzymaj się dzielnie, łezki wzruszenia popijaj dobrą kawą :) Buziaki!

      Usuń
  20. Gratuluję roczku to zaszczyt ze po roku jestes w DT to znaczy ze robisz piękne prace.Wiele osób robi przez lata i prace nie zawsze się udają a ty masz to coś....jeśli chodzi o kawę to lubię jakobs...Chętnie bym skorzystała ze stempelka bo jest śliczny ale nie chcę juz inwestowac w drukarkę bo mi sie popsuła,,,pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ela, bardzo Ci dziękuję! Ja też czuję się zaszczycona, zawsze się staram, by wszystkie prace były jak najlepsze, ale to bywa różnie. Niemniej jestem bardzo szczęśliwa :)
      Byłoby wspaniale, gdybyś i Ty zrobiła pracę, ale rozumiem :) I tak robisz piękne, wiem, bo widuję :) :)
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  21. Madzia, rok?? Kobieto, nie mogę uwierzyć, pamiętam jak pierwszy raz natrafiłam na Twojego bloga, to chyba jakoś w marcu czy kwietniu było, byłam oczarowana pracami i trudno mi było wtedy uwierzyć, że archiwum ma kilka miesięcy ;P, a teraz już rok- też nie wierzę ;) ;p... Tak czy siak chętnie przygotuję karteczkę, tyle tylko, że ja to raczej o herbacie, no chyba, z kawa to tylko inka lub anatol w moim wydaniu, nada się? ;) Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkiego najlepszego, wielu wspaniałych pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No rok :) Ale dużo się działo, bardzo dużo. To szalenie jakiś intensywny rok był. I ta rocznica mnie cieszy. I Wasz odzew tutaj też :)
      Kawa to tylko pretekst, bo w opisie ją mam. Ale herbata jak najbardziej! Herbatę też kocham. I książki. I bajki :) I ilustracje ;) Wszystko! Ona w tym kubku może mieć co tylko zechcesz. Nawet owocowego shake'a :) :*

      Usuń
  22. Kochanie, ściskam z całego serducha!!!
    Dalszych wspaniałych rocznic! I przepięknych inspiracji i weny i samych sukcesów życzę!!!
    A panienkę zabieram ze sobą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania! Do tej pory pamiętam to wyzwanie, na które zgłosiła się w ostatnim momencie jedna osoba. I tak mi było smutno, że to ja Wam taki temat zadałam :D Niedługo będzie i tego rocznica :)
      Dziękuję za życzenia i za odwiedziny.
      I bierz bierz. A pochwal się potem! :)

      Usuń
  23. Super stempelki i prace piękne, dziękuję za udostępnienie :). Z wielką chęcią dołączam do grona obserwatorów :), Sto lat!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Bardzo mi miło. A jak wykorzystasz stempelki, daj znać! To mnie bardzo cieszy :)

      Usuń
  24. śliczny stempelek :) chętnie dołączę do kawowo-kolorowanego candy-wyzwania :)
    Ostatnio u siebie także zrobiłam kawowy artjournal ;) - temat kawy jest mi bardzo bliski ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. patrzę... oglądam... czytam... podziwiam... iii mam smaka na kawę!! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Urocza ta kawoholiczka, ogromnie mi się podoba! Życzę dalszych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Daget mnie tu przygnała swoją pokolorowaną dziewuszką i zdałam sobie sprawę, że mnie tu u ciebie chyba w ogóle nie było... A twoje kartki kawowe i nie tylko kuszą mnie już z tylu miejsc w sieci ;)
    Kawkę właśnie popijam, z konieczności z zaparzacza, bo w pracy jestem. W domu i poza nim jest to z reguły latte ;) Kawę kocham miłością wielką, a jej zapach ubóstwiam :D
    Gratuluję tak twórczego roczku i porywam panienkę, z nadzieją, że ją wykorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. też wezmę i pokoloruję, a co!
    i jak najwięcej kolejnych twórczych lat Ci życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Ach i koniecznie rozdaj tagi! Ja je chcę! Powieszę sobie nad biurkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Witaj ...czegoś szukałam i tak trafiłam :) cudowna inspiracja do projektów...już nie mogłam i zrobiłam pracę ...uwielbiam pracować na obrazkach, stemplach itd....kawa i napis to strzał w 10 :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniale! Byłam i widziałam :D Super, że dołączyłaś do nas :)

      Usuń
  31. Piękna grafika:)) pyszne tagi... :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Sto lat weny twórczej ; ) Tylko roczek, a tyle sukcesów - gratuluję i życzę kolejnych. Prace podziwiam już od jakiegoś czasu i na pewno zostanę na dłużej : )

    OdpowiedzUsuń
  33. Uff. Wreszcie i ja i moje dziewczynki dotarłyśmy na imprezę :)

    OdpowiedzUsuń
  34. A ja przybiegłam tu od Tores, zauroczyła mnie ta mała kawoszka :) z ramiączkami frywolnie widocznymi!
    Rok - niech będzie ich dużo, dużo...!
    Teraz chyba czas na lampkę szampana i do roboty, czyli do drukowania, hehe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Inko! Cieszę się, że jesteś! Impreza się dopiero rozkręca. Z przyjemnością obejrzę Twoją wersję kolorowanki :)

      Usuń
  35. Oooo, jakie fajne wyzwanie - stempelek jest cudny!!!! Jutro zabieram się do kawoszki - z kawą oczywiście :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Stempelek - marzenie! Cacuszko, już się poczęstowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  38. Kolorować to ja nie umiem, ale taka kawowa panienka! Nie mogłam się oprzeć :) Dołącza więc i Papiór do spuchlikowej imprezki! Ps. To moje pierwsze w życiu wyzwanie! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. YAY!! D osypuję orzeszków do miseczek i bawimy się dalej!! :) :) :*
      O rety, o rety, pierwsze? To co ja teraz muszę wymyślić na nagrodę! :D :D

      Usuń
  39. Samych cudownych pomysłów życzę z okazji roczku! twoje prace są niesamowite. Ten digistempelek to cudowny podarek. Nie mogłam mu się oprzeć, choć za promarkery wzięłam się niedawno, nie móiąc o chlapaniu :-). mam nadzieję, że moja propozycja Ci się spodoba:-D . Świetne jest to, że każda z nas zrobiłą totalnie odmienna pracę! Dziękuję Ci za tę zabawę. Kawę piję- 2 razy dziennie:słodka, koniecznie z mlekiem i rozpuszczalna....Zaczynam tak mój dzień:-).twoje digistempelki są niesamowite- więcej prosimy!!!!!!!!!! Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  40. Sto lat to za mało... Nieustającej weny życzę, bo kreatywności Ci nie brakuje :) Pamiętam, że jakoś próbowałam Cię podnieść na duchu na początku Twojej blogowej drogi :) Kawusię uwielbiam, stempelek jest rewelacyjny, więc dorzucam i swoją pracę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Wszystkiego najscrapniejszego!!! duuużo weny i jeszcze więcej takich cudownych prac :) Dopiero zaczynam przygodę ze stemplami i nie jestem w tym za dobra, ale przyłączyłam się do zabawy :) A kawę uwielbiam, oczywiście z mlekiem :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Gratulacje roczku :)
    Lala piękności, już ją pokolorowałam, choć ja nie kolorująca jestem, ale tak mi się spodobała, że oprzeć się nie mogłam ;)
    Zostaję na dłużej, kto wie, może od czasu do czasu coś jednak pokoloruję ;)
    Daję więc mojego taga z lalą żabolkowi na pożarcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Trafiłam zupełnym przypadkiem...grafika zauroczyła totalnie nie tylko mnie... :)życzę dalszych kreatywnych pomysłów...znalazłam tu wiele cudowności :)

    OdpowiedzUsuń
  44. ŁO matko ile ile pięknych prac :) ale się już uzbierało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nooooo, szaleństwo! A każda taka inna! :) :) :)

      Usuń
  45. gratuluję roczku i życzę wielu kolejnych lat inspirowania nas tutaj :) kolorować się nie odważę, ale stempelka użyłam i dołączam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Przyszłam z kubkiem kawy na roczek z najlepszymi życzeniami - kolejnych roczków i dużo pięknych zabaw :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Może łyczek jeszcze się znajdzie? kawki proszę doleweczkę :))
    Na toast, oczywiście!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kawy tutaj cały dostatek! Baw się z nami dobrze, Inko! :)

      Usuń
  48. Ja tak pieknie nie umiem kolorowac :-( Ale stempelek przeuroczy ,postanowilam go wyprobowac.Gratuluje 1 rocznicy i zycze wielu,wielu kolejnych oraz wielu ,wielu cudnych stempelkow i prac :-)))

    OdpowiedzUsuń
  49. I ja przyłączyłam się do zabawy. Dopiero zaczynam przygodę z kolorowaniem. Gratulacje z okazji urodzinek. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  50. Jeej! Jaką masz frekwencję :) Czy Ty nas wszystkie pomieścisz? Próbowałam poznać współimprezowiczki bo nie wszystkie znam ale tyle osób, że aż czasu brak by z każdą się przywitać :) a każda wersja kawowej dziewuszki piękna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie jakiś obłęd!! Nie spodziewałam się, a to już 30 uczestniczek!! Yay!!

      Usuń
  51. Jak szybko zleciał ten roczek :) Życzę Ci Madziu duuużo kreatywnych projektów :)
    Radości w tworzeniu. Grafika jest prześliczna. Na pewno skorzystam i poinformuję o autorze w notce ;) Jak tylko zrobię pracę to podeślę linka :) Pozdrawiam serdecznie. Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Bardzo mi miło :) Koniecznie daj znać, choćby w komentarzu linka wklej, na pewno zajrzę i obejrzę pracę :) :)

      Usuń
  52. UFF i ja zdążyłam na ostatnią chwilę, dziękuję za piękny pezencik i życzę z okazji roczku mnóstwa odwiedzin na blogu, nieustającej weny i radości z tworzenia, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  53. Gratuluję rocznicy i życzę kolejnych wielu twórczych lat. :)
    Dziękuję za świetny stempel z przyjemnością go wykorzystam i podlinkuję z informacja o autorze.
    Twoje urodzinowe tagi są czarujące i nie można im się oprzeć.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  54. A...skleroza zapomniałam.. ale i tak zrobię;) Nie bój żaby;) :*

    OdpowiedzUsuń
  55. Gratulacje roczku:) Bardzo lubię Twoje prace, mają w sobie taką lekkość i naturalność. Na zabawę się spóźniłam ale pozwolę sobie i napis i rysunek wykorzystać w przyszłości:)
    Kilka słów o moje ulubionej kawie - po pierwsze musi być dobrej jakości (preferuję włoskie), po drugie grzeszę i troszkę zabielam, po trzecie lubię w dużej ilości i raczej w kubeczku bo filiżanki takie malutkie...
    Moc buziaków przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  56. Nie mogłam dodać linka, wiec dodam tutaj:) wielkie dzięki za digi! https://robotkistefci.wordpress.com/2016/03/25/kawabaklawa-coffeebaklava/

    OdpowiedzUsuń
  57. Kochana, częstuję się Spuchlinką :* Jak zrobię kartkę, to na pewno pokażę, dziękuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Kochana, częstuję się Spuchlinką :* Jak zrobię kartkę, to na pewno pokażę, dziękuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Cudne stempelki i inspiracje :) Chętnie z nich skorzystałam :) Tutaj jedna z pierwszych prac: http://pracowniaikart.blogspot.com/2016/12/zimowe-zyczenia-urodzinowe-ubrane-w.html

    OdpowiedzUsuń